جشنواره عدلیه و رسانه حرکتی رسانه‌ای با رویکرد فرهنگی در دستگاه قضا است

16:19 - 06 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۰۰۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بازرس کل استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های رسانه در پشگیری از وقوع جرم گفت: جشنواره عدلیه و رسانه حرکتی رسانه‌ای با رویکرد فرهنگی در دستگاه قضا استان یزد است.
- حجت الاسلام والمسلمین اکبر طالبی، بازرس کل استان یزد در نشست شورای سیاستگذاری اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد به نقش مهم و اثرگذار فرهنگ و رسانه در فعالیت‌های دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: این رسالت در حوزه حوزه پیشگیری از وقوع جرم و مقابله با فساد نمود ویژه‌ای دارد.

وی افزود: اگر موفقیت‌هایی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و مقابله با فساد در دستگاه‌های دولتی و خدمت رسان دیده می‌شود ناشی از احساس مسئولیت یک شهروند در قالب ارائه گزارش تلفنی، مکتوب یا... است که همه از برکات فرهنگ و رسانه است.

طالبی با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص مبارزه با فساد و صدور بخشنامه‌های متعدد در این موضوع گفت: اگر نخبگان جامعه، مردم و افراد مطلع از جایگاه اطلاع رسانی در خصوص نحوه اطلاع رسانی مشکلات دستگاه‌های خدمت رسان آگاهی داشته باشند قطعا شاهد اثرات مثبت بسیاری در حوزه پیشگیری از وقوع فساد خواهیم بود که البته این موضوع کار را برای دستگاه‌های نظارتی بسیار سخت خواهد کرد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *