ناگلزمن در آستانه نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ

10:59 - 07 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۰۰۳۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی ۳۳ ساله تیم لایپزیش با درخواست فسخ قراردادش با لایپزیش، در آستانه نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ قرار دارد.
- در حالی که سایت‌های «گل» و «اسپوکس» مدعی شده‌اند؛ مدیران باشگاه بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمن را به عنوان گزینه جانشینی هانسی فلیک در نظر گرفته‌اند حالا نشریه «کیکر» با ذکر جزئیات جدید در گزارشی مدعی شد تیم لایپزیش مشکل با جدایی ناگلزمن نداشته و تنها مسائل مالی در اولویت این تیم قرار دارد.
 
مدیران لایپزیش رقمی در حدود ۲۵ میلیون یورو برای فسخ قرارداد با جولیان ناگلزمن طلب کرد‌اند که به نظر می‌رسد بایرن مونیخ به زودی این رقم را پرداخت خواهد کرد. خود ناگلزمان درخواست فسخ قرارداد داده و به همین دلیل لایپزیش چاره‌ای جز پذیرش درخواست سرمربی جوان خود ندارد.

بدین ترتیب این سرمربی ۳۳ ساله به زودی و به صورت رسمی هدایت بایرن مونیخ را به عهده خواهد گرفت.  در ماه‌های گذشته اخباری در مورد احتمال حضور ناگلزمن روی نیمکت رئال مادرید نیز مطرح شده بود، اما او بایرن مونیخ را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است.
 
ناگلزمن که قرارداد فعلیش با لایپزیش تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد، پنج سال پیش با قبول سرمربیگری تیم هوفنهایم به عنوان جوان‌ترین سرمربی تاریخ بوندس‌لیگا لقب گرفت. او پس از نجات این تیم از منطقه سقوط به کسب سهمیه لیگ قهرمانان رساند. این مربی ۳۳ ساله پس از سه سال حضور روی نیمکت هوفنهایم، هدایت لایپزیش را برعهده گرفت و این تیم را به لیگ قهرمانان رساند و در فصل ۲۰-۲۰۱۹ هم با این تیم تا مرحله نیمه‌نهایی همین رقابت‌ها پیشروی کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *