رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توزیع ۳۲۵ بسته کمک معیشتی در جریان سرکشی رئیس کل دادگستری هرمزگان از خانواده زندانیان نیازمند

16:08 - 06 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۱۹۹۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن سرکشی از خانواده زندانیان نیازمند و بی بضاعت از اهدای ۳۲۵ بسته کمک معیشتی به این خانواده‌ها خبر داد.

- همزمان با ماه مبارک رمضان و به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) مبنی بر کمک مؤمنانه و دستگیری از نیازمندان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولین، از خانواده زندانیان نیازمند سرکشی و از نزدیک مشکلات آن‌ها را بررسی کردند.

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار‌ها با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات خانواده‌های زندانیان گفت: نوعدوستی و دستگیری از مردم در آموزه‌های دین مبین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و ترویج فرهنگ ایثار، انفاق و کمک به دیگران می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اثرگذار باشد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های زندانیان یک ضرورت و از اولویت‌های سازمانی است و این موضوع همواره و به مناسبت‌های مختلف مورد تأکید ریاست قوه قضاییه می‌باشد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه با هدف رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ احترام و شأن این خانواده‌ها، بازدید‌ها به صورت جداگانه انجام شد افزود: همزمان با ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان تعداد ۳۲۵ بسته کمک معیشتی شامل مایحتاج ضروری به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال نیز به خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان استان هرمزگان اهدا شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های قانونی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند از جمله دستاورد‌های این دیدار‌ها بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *