سیدصالحی: مقابل تیم‌هایی مثل الدحیل نباید اشتباه کرد/ استقلال باید در هر ۲ بازی آینده پیروز شود

9:50 - 07 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۱۹۶۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در این دیدار تیم الدحیل به تساوی راضی بود، اما استقلال نیاز به برد داشت.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با عملکرد تیم فوتبال استقلال در بازی مقابل الدحیل اظهار داشت: بعد از باخت مقابل الدحیل، تمام تلاش فرهاد مجیدی بر این بود که در این بازی موفق ظاهر شود. او نسبت به بازی قبل تغییراتی به وجود آورد برای اینکه به صدر جدول برود. استقلال بازی را خوب شروع کرد و مهدی مهدی‌پور سعی کرد مرکز میدان را در دست بگیرد تا اجازه ندهد الدحیل ضدحمله روی دروازه داشته باشد. او بهترین بازیکن خط میانی استقلال بود که توانست عمق خط دفاع استقلال را ببند.

وی ادامه داد: استقلال از هوشیاری فرشید اسماعیلی توانست به پنالتی برسد. بعد از این گل، خط دفاع استقلال عقب افتاد. پنالتی که به سود تیم الدحیل گرفته شد به احتمال زیاد درست نبود، اما در مورد این قضیه کارشناسان داوری باید نظر دهند. بعد از این تساوی، بیشتر تلاش الدحیل این بود که مرکز زمین را بر عهده بگیرد و چشم به ضدحملات بدوزد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص نیمه دوم عنوان کرد: نیمه دوم استقلال توانست تا حدود زیادی مرکز زمین را در اختیار داشته باشد. ولی دوباره با اشتباه در همان ضربات ایستگاهی و من تو من نکردن باعث شد الدحیل گل دوم را به ثمر برساند. بعد از آن مجیدی تغییراتی ایجاد کرد و بازیکنان رو به جلوتر بازی کردند و مهدی قائدی به گل رسید. تیم الدحیل به تساوی راضی بود، اما استقلال نیاز به برد داشت.

سیدصالحی در پایان خاطرنشان کرد: در بازی قبل استقلال مقابل الدحیل خط دفاعی غیر متمرکز و پر اشتباهی داشت. در این بازی عملکرد کادر فنی و سیستمی که اتخاذ کردند خوب بود، اما مقابل چنین تیم‌هایی نباید اشتباه کرد. استقلال باید ۲ بازی پیش رو را ببرد و امید داشته باشد الدحیل در بازی‌هایش نتیجه نگیرد. امیدوارم استقلال تلاش بیشتری داشته باشد تا بتواند صعود کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *