توزیع مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه در سالروز ولادت امام حسن علیه‌السلام

13:12 - 05 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۱۹۶۲۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از توزیع مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه در نیمه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مرحله در سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی علیه السلام انجام خواهد شد
- سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در جریان نشست قرارگاه امام رضا علیه السلام سپاه، از توزیع مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه در نیمه ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: این مرحله در سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام انجام خواهد شد در کنار ملت بزر ایران برای غلبه براین ویروس منحوس باشیم و آرامش به جامعه برگردد..

وی با اشاره به طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: همانطور که در ساختار طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیش‌بینی شده است، بناست ان‌شاءالله تعالی این طرح را با فعال کردن قرارگاه‌های استانی، شهرستانی و محله‌محور انجام دهیم و لازم است قرارگاه‌‌های استانی مرتب تشکیل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: قرارگاه‌های محله محور در پایگاه‌های مقاومت مساجد تشکیل می‌شود، تیم‌های مراقبتی،بیماریابی و حمایتی باید در چارچوب نظارتی این قرارگاه‌ها و هماهنگی کامل با دانشگاه‌های علوم پزشکی و مدیریت بهداشت و درمان شهرستان‌ها داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت تمرکز بر فعالیت اقشار در محیط‌های اجتماعی، اصل اجرای طرح شهید سلیمانی را بر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و تصریح کرد: بیمار شناسایی می‌کنیم و تحت مدیریت قرار می‌دهیم، تا ویروس در سطح جامعه و افرادی که با بیمار تماس دارند پخش نشود.

سلیمانی تأکید کرد: سطح رعایت مردم خوب است، بسیج باید در محیط‌هایی که پروتکل‌ها کمتر رعایت می‌شود فعال شوند و با توذیع ماسک و ارائه آموزش لازم این مسئله را مدیریت کنند، تا شاهد قطع زنجیره این ویروس منحوس باشیم و با سامانه‌های رصد که در اختیار دارند بیماریابی را انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ایجاد قرنطینه‌‌های خانگی را از محورهای مهم اجرای طرح شهید سلیمانی برشمرد و اضافه کرد: تا محیط مناسبی برای بیماران در قرنطینه خانگی برای آنها ایجاد شود و اراده بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت و درمان بر ادامه اجرای این طرح است و زمانی که واکسیناسیون عمومی انجام نشده است، باید توان خود را بر اجرای دقیق این طرح متمرکز کنیم و آن را ادامه دهیم.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *