بازگشت آرسنال به پروژه جذب برانت

2:45 - 05 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۱۹۴۵۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
هافبک تیم فوتبال بوروسیا دورتموند بار دیگر در لیست خرید توپچی‌های لندن قرار گرفته است.

- نشریه آلمانی «بیلد» از بازگشت آرسنال به پروژه جذب یولیان برانت خبر داد. سران این باشگاه انگلیسی از این می‌ترسند که با توجه به اوضاع نابسمان مالی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا به وجود آمده، قطعی کردن قرارداد مارتین اودگارد ممکن است برای‌شان گران تمام شود، از این‌رو بار دیگر شانس خود را برای به خدمت گرفتن برانت از بوروسیا دورتموند امتحان خواهند کرد.

اودگارد که در زمستان اخیر با قراردادی قرضی از رئال مادرید به جمع توپچی‌های لندن اضافه شد، گفته می‌شود شرایطش برای ماندن در این تیم بسیار سخت است چرا که رئال مادرید به باشگاه لندنی لندنی گفته تنها با پرداخت مبلغ بند فسخ قرارداد این هافبک دانمارکی که ۳۵۰ میلیون یورو است، می‌توانند او را به خدمت بگیرند.

برانت ۲۴ ساله که هم‌پستی اودگارد است، اما از لحاظ مالی گزینه‌ای به صرفه‌تر برای آرسنالی است، از این‌رو آنها بار دیگر شانس خود را برای جدب این بازیکن آلمانی امتحان خواهند کرد.

او که تا سال ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۲۵ میلیون یورو است، این فصل در ۴۰ بازی زردپوشان وستفالن را همراهی کرده و آمار ۳ گل‌زده و ۲ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *