یک نماینده مجلس: قدرت موشکی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست

14:40 - 04 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۱۹۳۴۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه قدرت موشکی ایران، به هیچ وجه قابل مذاکره نیست، گفت: قدرت موشکی، از مؤلفه‌های اصلی بازدارندگی مقابل تهدیدات دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.
محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحولی چشمگیر اساسی در حوزه دفاعی کشور و همچنین نیروهای مسلح بودیم و این توانمندی بالا، با گذشته چهار دهه از عمر جمهوری اسلامی به شکل قدرت و اقتدار در حوزه دفاعی و امنیتی کشور بیشتر و بیشتر شده است.

وی با اشاره به پیشروی نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس با اتکا به سلاح ایمان و به ویژه فداکاری رزمندگان اسلام با برخورداری از دامنه‌ای وسیع در جنگ تحمیلی، ایثار و شهادت‌طلبی رزمندگان اسلام در این میدان نبرد حق علیه باطل را زیر بنای توفیقات نیروهای مسلح در حوزه علم، فناوری و ساخت تجهیزات نظامی و سایر عرصه‌ها برشمرد و تصریح کرد: توفیقات ما امروز به حدی است که در بالاترین سطح ساخت تجهیزات نظامی قرار داریم.
 
قدرت موشکی ایران، به هیچ وجه قابل مذاکره نیست/ دنیا بروی این قدرت جمهوری اسلامی ایران حساب باز کرده است
 
نماینده مجلس یازدهم فرماندهی مقتدرانه فرمانده معظم کل را مؤلفه اصلی ساختار قدرتمند دفاعی دانست و تأکید کرد: دنیا بروی این قدرت جمهوری اسلامی ایران حساب باز کرده است و در برنامه ریزی‌هایشان قدرت دفاعی ایران را لحاظ می‌کنند.
 
قدرت‌موشکی، از مؤلفه‌های اصلی بازدارندگی مقابل تهدیدات دشمن

مفتح بر غیر قابل مذاکره بودن قدرت دفاعی ایران به عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی بازدارندگی تأکید و عنوان کرد: فصل‌الخطاب بیانات مقام معظم رهبری است و به عنوان یک ایرانی و علاقه‌مند به جمهوری اسلامی می‌گویم، قدرت موشکی ایران به هیچ وجهه قابل مذاکره نیست.
 
قدرت موشکی ایران، به هیچ وجه قابل مذاکره نیست/ دنیا بروی این قدرت جمهوری اسلامی ایران حساب باز کرده است
نماینده مجلس یازدهم با اشاره به «برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی؛ که در نظام طبیعت ضعیف پامال است»، به عنوان مصداقی حکیمانه بر ضرورت ادامه مسیر افزایش قدرت دفاعی کشور، اضافه کرد: در دنیایی کاملاً وحشی زندگی می‌کنیم و دشمنان ما با بیشترین وحشی‌گری در دنیا جنایت می‌کنند، طبیعتاً کوچک‌ترین ضعفی را ببینند، بیشترین حمله را خواهند داشت.
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3064600_215.mp4']

مفتح به حاکمیت نظام مبتنی بر زور و قانون جنگل بر دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: این شرایط ایجاب می‌کند که بتوانیم به درستی از حقوقمان دفاع کنیم، هرچقدر قوی‌تر باشیم در دنیا بهتر می‌توانیم مواضع انقلاب اسلامی را نشر دهیم و هدف اصلی انقلاب که صدور آن به عنوان الگو برای اُمت‌های اسلامی و آزادگان جهان است را محقق کنیم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *