رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیژن: نساجی بدون من هم لیگ برتری می‌ماند

12:08 - 06 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۱۹۳۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع مصدوم تیم نساجی گفت: توانایی تیم ما نسبت به قبل بالا رفته و با قابلیت‌هایی که از تیم نساجی سراغ دارم در لیگ برتر می‌مانیم

مجتبی بیژن در گفت‌وگو با میزان، در مورد آسیب دیدگی شدید در بازی با تیم سپاهان اظهار داشت: امروز بار دیگر تحت معاینه پزشکان قرار می‌گیرم و نظر نهایی خود را در مورد جراحی یا روش درمان دیگری اعلام می‌کند. شکستگی محرز و قطعی است، اما درصد مصدومیت و روش درمان آن هنوز مشخص نشده است. از این رو امروز در جلسه‌ای با پزشکم در تهران در مورد ادامه روند بهبودی تصمیم گیری خواهیمکرد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد مصدومیتم طولانی است و فصل جاری را از دست بدهم. مگر این که تعطیلات طولانی در مسابقات به وجود بیاید و بازی‌ها به درازا بکشد در این صورت می‌توانم با تلاش مضاعف خود را به هفته‌های پایانی لیگ برسانم. در هر حال اگر من هم نباشم سایر هم‌تیمی‌هایم جای خالی را پر خواهند کرد و با ارائه بازی‌های زیبا تیم نساجی را در لیگ برتر نگه می‌دارند.

مدافع تیم نساجی به بازی با تیم سپاهان اشاره و تصریح کرد: تیم سپاهان بازی را بهتر از ما شروع کرد، اما در ادامه توپ و میدان را در اختیار گرفته و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. هرچند سپاهان هم موقعیت‌هایی به دست آورد، اما این تیم ما بود که سوار بر بازی بوده و و می‌توانست برنده از زمین خارج شود. تیم ما فشار زیادی به حریف وارد کرد، اما بدشانس بودیم و نتوانستیم از موقعیت استفاده کنیم شاید اگر گل اول را می‌زدیم پیروزی در این بازی چندان سخت نبود.

بیژن در ادامه شانس زیادی برای بقا تیم نساجی در لیگ برتر قائل شد و گفت: وجود ساکت الهامی تاثیر مثبتی در تیم ما گذشت. درصد مالکیت توپمان بالا رفته و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد میکنیم. ما می‌توانستیم در بازی با تیم پرسپولیس و هم در این بازی برنده باشیم، ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و سه امتیاز از دست رفت. امیدوارم در ادامه بازیکنان بتوانند نتایج لازم را کسب کرده و با توجه به اینکه از نظر روحی و تاکتیکی شرایط خوبی پیدا کردیم امتیازات لازم را کسب کرد در لیگ برتر بمانیم.


برچسب ها: نساجی مجتبی بیژن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *