نزدیک ۴۰ درصد قوانین مربوط به ایثارگران و شهدا اجرایی نشده است

13:52 - 04 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۱۹۳۱۵
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه نزدیک ۴۰ درصد قوانین در زمینه ایثارگران اجرایی نشده و باید به آن‌ها رسیدگی شود، دولت آینده نیز باید بهترین خدمت را به خانواده شهدا و ایثارگران داشته باشد و مجلس نیز به صورت جدی پیگیر این موضوع است.

محمد صالح جوکار نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با میزان در مورد رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران و موظف بودن دولت بعد در این زمینه اظهار کرد: آنچه که وظیفه دولت‌ها است توجه کردن به خانواده ایثارگران و شهدا است و دولت نیز موظف است به خانواده ایثارگران و شهدا رسیدگی کند.

وی افزود: متاسفانه نزدیک ۴۰ درصد قوانین در زمینه ایثارگران اجرایی نشده و باید به آن‌ها رسیدگی شود، دولت آینده نیز باید بهترین خدمت را به خانواده شهدا و ایثارگران داشته باشد و مجلس نیز به صورت جدی پیگیر این موضوع است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد انحلال سازمان امور ایثارگران شهرداری تهران اظهار کرد: در واقع امیدوارم این اتفاق رخ ندهد ایثارگران شهرداری تهران نیازمند توجه بشتر هستند و باید مشکلاتشان حل شود نه اینکه صورت مسئله را پاک کند و مجلس مخالف این موضوع است.


جوکار در مورد پولی شدن واکسن کرونا گفت: بحث واکسن عمومی است و باید دولت برای موضوع واکسن باید به صورت رایگان انجام شود، دولت موظف است که واکسن را برای مردم تامین کند.

وی گفت: پولی شدن واکسن برای مردم قابل قبول نیست و همه باید به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد و باید طبق اولویت بندی واکسیناسیون انجام شود.

 


برچسب ها: واکسن مجلس جوکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *