توزیع ۳۰ بسته معیشتی میان خانواده زندانیان نیازمند

11:10 - 05 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۱۸۸۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری عنبرآباد با همراهی دادستان این شهرستان و تعدادی از مسئولان شهرستانی، ضمن حضور در منزل چند تن از مددجویان و محکومان زندانی، از نزدیک با خانواده آن‌ها دیدار کرد.
- ابوذر داوریان، رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد در استان کرمان در حاشیه دیدار با خانواده مددجویان نیازمند این شهرستان گفت: در شرایط سخت کرونایی و اقتصادی، خانواده‌های زندانیان را فراموش نمی‌کنیم و امیدواریم این حرکت با حمایت مردم شریف شهرستان عنبرآباد ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به آموزه‌های دین مبین اسلام، اظهار داشت: در دین اسلام که دین رحمت و مهربانی است؛ دلجویی و سرکشی از خانواده‌های بی‌بضاعت بسیار سفارش شده است و در این راه سیره امامان معصوم (ع) به ویژه امام علی (ع) چراغ راه ما شیعیان است.

داوریان، اهدای کمک‌های مومنانه به خانواده‌های نیازمند در دوران شیوع ویروس کرونا را از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: شهرستان عنبرآباد خیرین توانا و پیشقدمی دارد که همواره در کنار دادگستری برای انجام عمل خیر حاضر بوده‌اند و خوشحالیم امروز و در ماه مبارک رمضان با همت خیرین و انجمن حمایت از زندانیان؛ سبد غذایی و کمک‌های نقدی جمع آوری شده را به دستان ۳۰ خانواده نیازمند از زندانیان شهرستان عنبرآباد برسانیم.

ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد نیز با اشاره به سیاست‌های کلان دستگاه قضایی مبنی بر حمایت جدی از خانواده زندانیان، گفت: دستگاه قضایی با متخلفان و مجرمین بشدت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌هد مجرمان آزادی عمل داشته باشند و امنیت جامعه و شهروندان را به خطر بیندازند.
وی با اشاره به وضعیت مالی بعضی از خانواده‌های زندانیان که نان آور خود را به دلیل حضور در زندان از دست داده‌اند، گفت: مسئولین دستگاه قضایی در مقابل این خانواده‌ها بی تفاوت نیست و براساس چارچوب‌های قانونی از آنان حمایت می‌کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *