رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سپاهان در اندیشه بازگشت به صدر جدول/ قلعه‌نویی به دنبال انتقام از صنعت‌نفت

8:45 - 01 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۱۸۴۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال از فردا با برگزاری ٣ دیدار در شهرهای قائم‌شهر، اراک و مسجدسلیمان آغاز می‌شود.

- هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال در حالی از فردا با برگزاری ٣ دیدار در شهرهای قائم‌شهر، اراک و مسجدسلیمان آغاز می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه این هفته نساجی در قائمشهر میزبان سپاهان اصفهان است.

شاگردان نویدکیا که در هفته بیستم صدر جدول را به دلیل تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان به خاطر تفاصل گل کمتر نسبت به پرسپولیس از دست دادند این هفته این فرصت را دارند که با توجه به غیبت تیم‌هایی آسیایی از جمله پرسپولیس صدر جدول را بار دیگر از آن خود کنند.

البته سپاهان در این مسیر باید از سد محکمی به نام نساجی بگذرد، آنهم در شرایطی که شاگردان الهامی در دوران اوج خود به سر می‌برند. نساجی بعد از آمدن الهامی موفق به کسب دو پیروزی در لیگ برتر و یک پیروزی در جام حذفی شده‌ است و تنها در هفته بیستم در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس تن به شکست دادند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه چهار بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان هم اکنون با ۴۱ امتیاز و به دلیل تقاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارد. نساجی هم با ۱۶ امتیاز پانزدهم است.

*ملاقات علیمنصور و تارتار در اراک

در دیگر دیدار این هفته آلومینیوم در اراک میزبان پیکان است. اراکی‌ها که بعد از جدایی خطیبی شرایط دشواری را تحمل می‌کردند بعد از آمدن منصوریان ورق را برگردانده و بار دیگر به ریل موفقیت بازگشته‌اند. شاگردان منصوریان طی سه دیدار گذشته موفق به کسب یک پیروزی و دو تساوی شده‌اند و شرایط نسبتاً مناسبی در جدول رده‌بندی دارند.

در سوی مقابل پیکان با تارتار نیز روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد و به دنبال بازگشت به روزهای خوب گذشته با کسب پیروزی در خانه آلومینیوم است. پیکانی‌ها هفته بیستم با دو گل مغلوب گل‌گهر شده بودند.

دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. آلومینیوم هم اکنون با ۲۸ امتیاز و به دلیل تقاضل گل کمتر نسبت به مس در رده ششم جدول قرار دارد. پیکان هم با ۲۵ امتیاز یازدهم است.

*ربیعی در جستجوی خوشبختی در شهر اولین‌ها

در آخرین مسابقه این هفته نفت در مسجدسلیمان میزبان مس رفسنجان است. نفتی‌ها که پس از جدایی حسینی و پیوستنش به ذوب آهن روزهای خوشی را سپری نمی‌کنند به دنبال بازگرداندن آب رفته به جوی هستند. مسجدسلیمانی‌ها در چهار دیدار اخیر خود دو شکست و دو تساوی را ثبت کرده‌اند تا نشانی از اوضاع بحرانی این تیم باشد، اما در طرف مقابل مس رفسنجان به عنوان یکی از پدیده‌های لیگ امسال عملکرد قابل قبولی از خود بر جای گذاشته است.

شاگردان ربیعی بعد از دو شکست متوالی مقابل سپاهان و آلومینیوم اراک بار دیگر به مسیر موفقیت بازگشتند و با کسب تساوی در خانه تراکتور مدعی و شکست سایپا جایگاه خود را در نیمه بالای جدول حفظ کردند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود مس به پایان رسید. نفت هم اکنون با ۲۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. مس هم با ۲۸ امتیاز پنجم است.

در دیگر دیدار باقیمانده از این هفته روز جمعه تیم فوتبال گل گهر در سیرجان میزبان صنعت نفت آبادان است. شاگردان قلعه‌نویی که روزهای خوشی را سپری نمی‌کردند با دو پیروزی متوالی مقابل ماشین‌سازی و پیکان بار دیگر به جمع مدعیان صدر جدول بازگشتند. در سوی مقابل صنعت نفت آبادان که با چالش‌های فراوانی از نظر مدیریتی و کادرفنی روبرو است از روزهای خوبش فاصله زیادی گرفته و دیگر نشانی از آن تیم تیغ‌دار نیم فصل اول ندارد.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود صنعت نفت به پایان رسید. گل‌گهر هم اکنون با ۲۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. صنعت نفت هم با ۲۵ امتیاز نهم است.

سایر مسابقات این هفته به دلیل حضور چهار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *