خرما کیلویی چند؟

10:45 - 31 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۸۲۵۳
در روز‌های اخیر قیمت رطب تازه در بازار افزایش بسیاری داشته و تا ۷۰ هزار تومان هم قیمت خورده است و هر بسته رطب ۷۰۰ گرمی، ۳۶ تا ۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

- روزنامه همشهری نوشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف خرما در بین خانواده‌ها، قیمت انواع خرما در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد. سازمان میادین میوه وتره بار شهر تهران همزمان با آغاز ماه رمضان در بسیاری از محصولات پرمصرف و پرتقاضا در این‌ماه تخفیفاتی اعمال کرده که خرما یکی از این محصولات بوده است.

علاوه بر انواع خرما قیمت رطب نیز در میادین میوه وتره بار اعلام شده که بر این اساس قیمت هر کیلوگرم خرمای رطب ممتاز بم ۲ رج در میادین میوه و تره بار ۲۶.۵۰۰ تومان، ۳ رج ۲۵.۵۰۰ تومان و سایر انواع رطب ممتاز ۲۴.۵۰۰ تومان است. در روز‌های اخیر قیمت رطب تازه در بازار افزایش بسیاری داشته و تا ۷۰ هزار تومان هم قیمت خورده است. مشاهدات نشان می‌دهد که هر بسته رطب ۷۰۰ گرمی، ۳۶ تا ۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد؛ درحالی‌که پیش از این ۲۳ تا ۲۹ هزار تومان بود. همچنین قیمت هر کیلوگرم خرمای عسلی از ۲۴ تا ۲۵ هزار تومان به ۳۰ تا ۳۴ هزار تومان افزایش یافته است. مقایسه قیمت‌های اعلام شده برای انواع خرما در میادین با سطح شهر نشان می‌دهد که در برخی ارقام خرما، قیمت میادین تا ۵۰ درصد از قیمت‌های بازار پایین‌تر است.

خرما کیلویی چند؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *