ماجرای آلکنو و دستیاران ایرانی‌اش/ پیمان اکبری، گزینه اول سفر به توکیو

10:51 - 29 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۷۶۵۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
به نظر می‌رسد پیمان اکبری بیشترین شانس را برای حضور در کادر فنی تیم ملی والیبال نسبت به دو مربی دیگر ایرانی دارد.

- ولادیمیر آلکنو سرمربی روس تیم ملی والیبال، صبح امروز(یکشنبه) وارد ایران شد و احتمالا از فردا تمرینات تیم ملی را جهت حضور در المپیک توکیو زیر نظر خواهد گرفت. پیمان اکبری، محمدرضا تندروان و عظیم جزیده دستیاران ایرانی این مربی هستند و با توجه اینکه آلکنو اصرار دارد که یک مترجم همراه او به توکیو بیاید و در مسابقات تیم ملی در المپیک هم روی نیمکت تیم ملی بنشیند تنها یک مربی شانس حضور در معتبرترین رویداد ورزشی دنیا را خواهد داشت.

پیمان اکبری در دوره حضور کولاکوویچ در ایران دستیار اول این مربی بود؛ ضمن اینکه سال‌ها سابقه سرمربیگری در تیم‌های باشگاهی ایران را دارد و بر همین اساس او را می‌توان از همین حالا دستیار ایرانی آلکنو قلمداد کرد. در صورتی که آلکنو از اصرارش برای حضور مترجم در کادر فنی تیم ملی کوتاه بیاید آن وقت است که از بین محمدرضا تندروان و عظیم جزیده یکی از آنها همراه تیم ملی به المپیک توکیو خواهد رفت.

پیش از این رحمان محمدی‌راد و سعید رضایی جزو دستیاران ایرانی آلکنو بودند که هر دوی آنها از این مسئولیت انصراف دادند و حالا باید دید کدام مربی یا مربیان ایرانی می‌توانند حضور در المپیک توکیو را تجربه کنند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *