سیدصالحی: الدحیل حریف سختی است/ استقلال در دفاع تمرکز ندارد

0:45 - 29 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۷۳۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم با صلابت از حریفان خود عبور کنیم.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص عملکرد تیم فوتبال استقلال در بازی مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: تیم الاهلی نسبت به دور قبل لیگ قهرمانان آسیا از لحاظ روحی و آمادگی جسمانی ناآماده‌تر بود و استقلال هم بازی را خوب شروع کرد و توانست با صلابت الاهلی را شکست دهد. متاسفانه میلیچ پنالتی داد؛ اما با تعویض‌های مجیدی استقلال توانست به بازی بازگردد و گل‌های دوم و سوم را بزند. بعد از آن بازیکنان استقلال بازی را پایان یافته و حریف را دست و پا بسته دیدند.

وی ادامه داد: تیم الاهلی با تعویض‌های مجیدی و تغییر سیستم به ۴-۲-۳-۱ ، توانست هجومی‌تر بازی کند؛ اما با گلی که قایدی به ثمر رساند از فشار الاهلی کاسته شد. همه بازیکنان خوب بودند، قایدی عملکرد مناسبی داشت و مسعود ریگی نیز بسیار خوب مرکز زمین را در اختیار داشت و بدون اشتباه ظاهر شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به عدم تمرکز استقلال در دفاع عنوان کرد: زمانی که استقلال حمله می‌کرد، در دفاع تیمی و فردی مشکل داشت و اگر قایدی گل چهارم را به ثمر نمی‌رساند، احتمال داشت تیم الاهلی فشار بیشتری وارد کند و نتجیه را به تساوی بکشد.

سیدصالحی در خصوص گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: الدحیل قطر تیم دوم قطر است و الشرطه نیز فوتبالش شبیه فوتبال ما است. استقلال کار سختی دارد. یک حریف قدرتمند را شکست داده و برای بازی‌های بعدی حتما با برنامه پیش می‌رود.

وی ادامه داد: تیم الدحیل نسبت به سایر تیم‌ها در گروه استقلال آماده‌تر نشان می‌دهد. الدحیل حریف سختی است، ولی با آمادگی که بازیکنان استقلال دارند امیدوارم نتیجه خوبی بگیرند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره با این که حدود ۸۰ درصد بازیکنان، سال گذشته با مجیدی کار کرده‌اند گفت: در این مدت که مجیدی آمده سعی داشت از لحاظ روحی و آمادگی جسمانی، بازیکنان را آماده کند که موفق عمل کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال با مجیدی خوب استارت زده و در لیگ قهرمانان هم می‌تواند جزو مدعی‌ها باشد. او در این مدت ۴برد و ۱ مساوی در کارنامه خود داشته است. امیدوارم استقلال و سایر تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند با صلابت کار کنند و نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *