بادامکی: مسابقات دوومیدانی؟ نمی‌دانم وضعیت چمن ورزشگاه امام رضا (ع) چطور است

9:45 - 26 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۶۷۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو گفت: در مورد اینکه در ورزشگاه امام رضا (ع) مسابقه دوومیدانی برگزار شده و وضعیت زمین چطور است، اطلاعی ندارم، چون ما هم تا این لحظه زمین را ندیده‌ایم.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرخودرو مشهد پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان در لیگ‌برتر اظهار داشت: تیم وضعیت خوبی دارد و مشغول آماده‌سازی برای بازی پنجشنبه (۲۶ فروردین) مقابل ذوب‌آهن است. در مورد اینکه در ورزشگاه امام رضا (ع) مسابقه دوومیدانی برگزار شده و وضعیت زمین چطور است، اطلاعی ندارم؛ چون ما هم تا این لحظه زمین را ندیده‌ایم و فقط صبح روز مسابقه در آنجا حاضر می‌شویم.

وی در پاسخ به اینکه آیا در صورت خرابی چمن، مانند بازی پرسپولیس حاشیه‌ساز می‌شود، گفت: ورزشگاه امام رضا (ع) از زمان افتتاح در اختیار آستان قدس بوده است و هیچ باشگاهی در رسیدگی به چمن، کود و بقیه موارد نقشی نداشته است. در سال‌های قبل، یک جلسه قبل از مسابقه برای تمرین در زمین حاضر می‌شدیم؛ اما امسال فقط تیم برای مسابقه در ورزشگاه حاضر می‌شود. چمن مسابقه هم در تمام بازی‌ها همینطور بوده است و اینطور نیست که صرف بازی پرسپولیس، بلندی یا کوتاهی چمن اینطور باشد.

سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو درباره محرومان و مصدومان این تیم مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: میلاد فراهانی در این مسابقه محروم است و دو بازیکن به خاطر مصدومیت احتمال حضورشان در مسابقه کم است، اما چون قطعی نیست نام آنها را اعلام نمی‌کنم. بعد از رویت پزشک با قطعیت می‌توان نظر داد که مقابل ذوب‌آهن حضور دارند یا خیر؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *