مجوز پایان کار شرکت نیرو محرکه ظرف یک هفته آینده باید صادر شود

16:08 - 25 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۶۴۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه مجوز پایان کار شرکت تولیدی قطعات نیرو محرکه ظرف یک هفته آینده باید صادر شود، گفت:در خصوص اخذ مجوز پایان کار که معضل ۲۲ ساله این شرکت است اقدامات و دستورات لازم صادر و شهرداری موظف است ظرف یک هفته آینده پایان کار این شرکت را صادر کند.
- حجت الاسلام والمسلمسن قدرتی در نخستین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ که جهت بررسی و رفع مشکلات شرکت نیرو محرکه برگزار شده بود، گفت: باید در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها بتوانیم گام بلندی را جهت خدمت رسانی به شرکت‌های صنعتی و تولیدی و تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم؛ چرا که راه برون رفت از تحریم زمانی محقق می‌گردد که اقتصاد مقاومتی را با اقدام و عمل همراه کنیم، این اقدام زمانی موثر خواهد بود که تولید احیا شود و تولید زمانی احیا می‌گردد که پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها محقق شود و این تکلیفی است که رهبر معظم انقلاب برایمان معین کرده اند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین با اعلام تذکر جدی به مدیران استانی تصریح کرد: مدیری که در امر اشتغال زایی و تولید نمی‌تواند مانع زدایی نموده و از تولید پشتیبانی نماید. می‌بایست مدیریت را به شخصی که می‌تواند اقدام در جهت تحقق شعار سال داشته باشد محول کند.

مقام ارشد قضایی استان قزوین در ادامه این نشست با اشاره به مشکلات کارخانه موضوع جلسه افزود: در خصوص اخذ مجوز پایان کار که معضل ۲۲ ساله این شرکت است اقدامات و دستورات لازم صادر و شهرداری موظف است ظرف یک هفته آینده پایان کار این شرکت را صادر و از طرفی دیگر همزمان شرکت نیز موظف است حقوق شهرداری را پرداخت نماید، که امین دو طرف رئیس دادگستری شهرستان البرز می‌باشد.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه افراز سند، اخذ مجوز تغییر کاربری و اخذ پروانه ساخت سوله از مشکلات مطروحه دیگر این واحد تولیدی است اظهار داشت: زمانیکه مجوز تغییر کاربری صادر نشود، امکان ساخت سوله و افراز نیز وجود ندارد، بنابراین سازمان‌های مربوطه موظف هستند ظرف ۵ روز آینده استعلامات لازم را اخذ و ظرف دو هفته پس از دریافت استعلامات کارگروه امور زیربنایی استان و سپس امور اراضی، اقدام لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان داشت: در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، برخلاف سال‌های گذشته، دستگاه قضا، به دنبال تولیدکنندگان در محل وقوع تولید جهت رفع مشکلاتشان خواهد رفت تا در خصوص رفع موانع تولید و اشتغال زایی نهایت بهره را ببریم چرا که یکی از مهمترین ابزار شکست دشمن حمایت از تولید داخلی و خودکفایی است.

وی افزود: باید قدرتمند باشیم همانگونه که شهدا در جنگ تحمیلی با قدرت جهاد نموده و موفق شدند و امروز در حوزه نظام سپاه و ارتش مقتدرانه وارد میدان شذنذ و دشمن را مقهور نمودند ما نیز بعنوان پیرو آرمان‌های شهدا، باید در جنگ اقتصادی که دشمن ایجاد نموده با تمام قوا وارد شده و پیروز شویم تا انشاء اقتصاد مقاومتی محقق شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *