رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عاشوری: هت‌تریک شاکری فشار را از تیم کم کرد/ موقعیت‌های زیادی در هر بازی خلق می‌کنیم

11:33 - 20 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۴۵۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: گلزنی شاکری اتفاق خیلی مهمی است و خوشحالم که این اتفاق افتاد.

علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی سه بر یک گل‌گهر سیرجان مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: آنهایی که مسابقه را تماشا کردند از کیفیت بازی لذت بردند. ماشین‌سازی به خاطر شرایطش در جدول لیگ برتر دوست نداشت با شکست از زمین مسابقه خارج شود. از طرف دیگر گل‌گهر همدل شده است که دل هواداران را شاد کند و با کسب پیروزی از زمین خارج شود. از زمانی که تمرینات خودمان را شروع کردیم بازیکنان، کادرفنی و مدیریت تصمیم گرفتیم بازی به بازی پیش برویم. از امروز دیگر خوشحالی تمام شد و باید به فکر بازی پیکان باشیم.

وی در خصوص هت‌تریک یونس شاکری مقابل ماشین‌سازی و تاثیر روحی این قضیه بر عملکرد گل‌گهر عنوان کرد: اتفاق خیلی مهمی است و خوشحالم که برای شاکری این اتفاق افتاد. هت‌تریک کمی فشار را از خط جلو و هافبک تیم کم کرد. ان‌شاالله در سال جدید این گلزنی‌ها ادامه پیدا کند.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان درباره خلق موقعیت‌های زیاد تیمش و از دست دادن موقعیت‌ها گفت: انصافا در هر بازی موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم در همین بازی ماشین‌سازی قبل از گلِ حریف، چند موقعیت خودم از دست دادم. اما تیمی بیشتر گل می‌زند که خلق موقعیت بیشتری داشته باشد. قبول دارم بعضی توپ‌ها به خاطر بدشانسی و یا کم دقتی از دست می‌رود که به نظرم بخشی از این طبیعی است.

عاشوری در رابطه با پیش بینی‌اش از نتیجه پایان فصل گل‌گهر گفت: باید منطقی باشیم، تیم ما سال دومی است که در لیگ برتر حضور دارد. البته ما به کمک کادرفنی و مدیریت خوبی که داریم تلاش می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم و در هر بازی برای پیروزی به زمین می‌رویم؛ ولی اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص بازی آینده این تیم مقابل پیکان اظهار داشت: پیکان تیم خوبی است و برابر استقلال هم مساوی کرد. در کنار این موضوع ما در نیم فصل اول تجربه پرتاب اوت بلند نادر محمدی را داریم و می‌دانیم باید مراقب باشیم. از طرف دیگر تیم ما هم تیم بزرگی است و بازیکنانی دارد که در موقعیت‌های سخت خودشان را نشان می‌دهند. ما امسال بازی به بازی پیش می‌رویم و هدف‌مان کسب نتیجه خوب در لیگ برتر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *