رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نفرات برتر سی و هفتمین دوره "مسابقات قرآن کریم" عصر امروز معرفی می‌شوند

13:44 - 07 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۳۸۲
خبرگزاری میزان - مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان(شکوفه ها)عصر امروز با حضورجمعی از مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه،مدیران فرهنگی و قرآنی در اردوگاه شهید باهنرتهران برگزار می‌شود.
به گزارش ، مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان(شکوفه ها)عصر امروز با حضورجمعی از مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه،مدیران فرهنگی و قرآنی در اردوگاه شهید باهنرتهران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این مطلب گفت: در این مراسم که مسئولان فرهنگی و قرآنی،جامعه قرآنی ،دانش آموزان و متسابقان حضور خواهند یافت ،گزارشی از روند برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن (کودکان و نوجوانان)به سمع و نظر حاضران خواهد رسید.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد:در این مراسم نفرات برتر دختر و پسر در رشته های قرائت ، حفظ کل ،حفظ20جزء ،ترتیل و اذان (پسران)معرفی می‌شوند.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد:سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه کودکان و نوجوانان یکی از ابزارهای تاثیر گذار در شناسایی چهره های مستعد قرآنی است.

بر اساس این گزارش هم اکنون رقابت نهایی شرکت کنندگان دختر و پسر در رشته های مختلف در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *