رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیشتر شهدای کرونا متعلق به حوزه خدمات شهری و حمل و نقل است

14:01 - 13 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۳۴۷۱
شهرداری تهران گفت: شهرداری افراد زیادی را ظرف یکسال گذشته به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده است، بیشترین این شهدا در حوزه‌های حمل و نقل و خدمات شهری خدمت رسانی می‌کردند.
- پیروز حناچی شهردار تهران در آیین جشن ملی پرچم ضمن تبریک ایام نوروز و روز جمهوری اسلامی گفت: سال سختی را پشت سر گذاشتیم که در آن دنیا در بحران سنگینی فرو رفته بود و تاثیر بحران کرونا بر زندگی بشری به گونه‌ای بود که حیات بشر را به قبل و بعد از خود تقسیم کرد.

وی افزود: کشور ما نیز با این ویروس منحوس مواجه بود و از همه مهمتر کادر درمان به شکل وسیع درگیر این موضوع شده و امروز به یاری این عزیزان که در خط اول این مبارزه به شهادت رسیدند، علاوه بر استقرار جمهوری اسلامی یاد آن‌ها را نیز گرامی می‌داریم. عزیزانی که در هشت سال دفاع مقدس نیز نقش مهمی داشتند.

حناچی با اشاره به مقابله شهرداری تهران با دو ویروس کرونا و تحریم ادامه داد: متاسفانه در شرایط کمک جوامع انسانی به یکدیگر، کسانی بودند که فشار حداکثری را به عنوان شعار خود انتخاب کرده بودند.

وی با بیان اینکه در شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل و خدمات، شهدای زیادی را تقدیم کردیم، اضافه کرد: در شهرداری تهران تلاش کردیم تهدید را به فرصت تبدیل کنیم. همچنین تلاش کردیم هوشمند شدن شهر تهران را دنبال و آن را تبدیل به یک الزام عمومی کنیم.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *