ملاقات حیثیتی کاپیتان‌های سابق استقلال در اراک/ دستگرمی شاگردان نکونام برای لیگ قهرمانان آسیا

0:30 - 12 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۳۲۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان آغاز خواهد شد.

- هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی از امروز (دوازدهم فروردین ماه‌) با دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان آغاز خواهد شد که این رقابت‌ها بعد از دو هفته تعطیلی از سر گرفته می‌شود.

فولاد که خود را برای دیدار مقابل العین امارات در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند هفته هجدهم را استراحت کرد تا با شرایط بهتری گام به این رقابت‌ها بگذارد و عملاً بیشتر از ٣ هفته است که به میدان نرفته است، اتفاقی که ممکن است به ضرر شاگردان نکونام تمام شود؛ موضوعی که علوی سرپرست فولاد آن به آن اشاره کرد و گفته بود علاقمند بودند که به میدان بروند.

در هر حال این مسابقه می‌تواند برای شاگردان جواد نکونام به منزله یک دستگرمی جدی برای ورود به لیگ قهرمانان آسیا باشد.

فولاد که در آخرین دیدار خود در هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مغلوب استقلال شده بود، پس از آن در جام حذفی با ٣ گل در خانه ماشین‌سازی بحران زده به برتری دست یافت تا راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شود.

در طرف مقابل آلومینیوم پس از جدایی رسول خطیبی دیگر آن اقتدار لازم را ندارد و به نوعی دچار اُفت شده است هر چند که آنها بعد از آمدن منصوریان در دیدار حیثیتی مقابل مس در رفسنجان به برتری رسیدند تا کمی از بحران دور شوند و شکست سنگین مقابل سپاهان را به فراموشی بسپارند، اما به نظر می‌رسد منصوریان هنوز نتوانسته تفکراتش را به خوبی در این تیم پیاده کند.

باید دید دیدار حیثیتی این دو تیم همسایه در جدول رده‌بندی و جدال استقلالی‌های سابق چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت.

فولاد خوزستان هم اکنون با ٢۶ امتیاز از ١٧ بازی در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد. آلومینیوم اراک هم با ٢۶ امتیاز از ١٨ بازی در رده ششم ایستاده است.

سایر مسابقات این هفته روزهای چهاردهم و شانزدهم فروردین ماه برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *