سیدصالحی: مقابل سوریه در دفاع مشکل داشتیم/ ایران در نیمه دوم کمی عقب نشست

12:32 - 12 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۳۲۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ایران بازی با سوریه را بسیار خوب شروع کرد، اما مقداری در دفاع مشکل داشتیم.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌و‌گو با میزان با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در بازی دوستانه مقابل سوریه اظهار داشت: ایران بازی را بسیار خوب شروع کرد، حملات و کار‌های ترکیبی بسیار خوبی داشت. فقط یک مقدار در دفاع مشکل داشتیم که آن هم به خاطر عدم تمرکز بازیکنان بود. اما به طور کلی ایران خیلی بهتر از سوریه بود و این نشان می‌دهد بچه‌ها فعل خواستن را صرف کردند و با انگیزه رو به جلو بازی می‌کنند و برای گلزنی عطش دارند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ایران بعد از نتیجه ۲ بر صفر، کمی عقب نشست و مقداری خط دفاعی ایران متزلزل شد و موقعیت‌های خطرناکی برای گلزنی تیم سوریه ایجاد شد. عدم تمرکز در خط دفاع ایران باعث شد سوریه صاحب چند موقعیت خطرناک شود و حتی به تیرک بزند که چند سیو موفق از طرف بیرانوند داشتیم. بعد از آن توانستیم با یک ضد حمله و یک کار ترکیبی، با هوش بالای قلی‌زاده که پاس خوبی به انصاری فرد داد به گل سوم برسیم.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: به نظرم قلی‌زاده بهترین بازیکن زمین بود. او توانست در کار‌های ترکیبی خوب ظاهر شود و پاس گل دهد، البته علیرضا بیرانوند هم در پیروزی تیم بسیار تاثیرگذار بود و سیو‌های خوبی داشت.

سیدصالحی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم با این سطح از آمادگی ایران در روز‌های سخت می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد و حتی می‌تواند در بازی با بحرین موفق عمل کند. اگر بازیکنان کمی با انگیزه‌تر باشند و تمرکز بیشتری روی دفاع و خط حمله داشته باشیم و موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم، شانس صعود به جام‌جهانی را خواهیم داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *