رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فروغی: نمی‌توان در مورد المپیک هیچ قولی داد/ تمرکزم روی رفع نواقص و ایرادات فنی است

8:45 - 12 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۳۱۷۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش تیراندازی گفت: به هیچ وجه در مورد مسابقات آتی بویژه المپیک هیچ قولی نمی‌توان داد.

جواد فروغی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکردش در جام جهانی تیراندازی در هند اظهار داشت: با توجه به لغو مسابقات تیراندازی کره‌جنوبی و آلمان، جام جهانی هندوستان جایگاه و ارزش بیشتری پیدا کرد بطوریکه امتیاز رنکینگ این مسابقات از "صد" به "هزار" افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: کشور هندوستان هم علی‌رغم مشکلاتی که بدلیل بحران کرونا با آن‌ها درگیر بود توانست مسابقات را به خوبی و با کمترین مشکلات و حواشی برگزار کند. سطح کیفی مسابقات هم علی‌رغم غیبت چند کشور صاحب‌نام، در حد خوب و قابل قبولی بود. حریفان اصلی من هم در این مسابقات از کشور‌های برزیل و هند بودند.

*نوسانات امتیازی در تیراندازی بسیار قابل توجه است

ملی‌پوش تیراندازی درباره برنامه‌هایش برای آینده گفت: برنامه‌ی آتی من شرکت در اردو‌ها طبق برنامه و بالابردن سطح تکنیک، تاکتیک و آمادگی جسمانی و همچنین تمرکز بر روی رفع نواقص و ایرادات فنی است.

فروغی تصریح کرد: با لطف خداوند توانستم در این مسابقات به مدال طلا و مقام قهرمانی دست پیدا کنم، اما به هیچ وجه تضمینی برای مسابقات آتی نیست، چون در تیراندازی نوسانات امتیازی در رقابت با تیراندازان رقیب بسیار قابل توجه است و از طرفی رقیبانی که در این مسابقات به انتظارات خود نرسیدند، به هیچ وجه بیکار نخواهند نشست و تمرینات خود را تشدید می‌کنند. به همین دلیل تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که امیدوارانه به تمرینات و اردو‌ها پرداخته شود و فقط و فقط به فکر بهبود عملکرد خودمان باشیم.

*مشکلات فشنگ کم و بیش وجود دارد

وی در خصوص اینکه بسیاری او را به عنوان یکی از شانس‌های کسب مدال در المپیک می‌دانند تصریح کرد: به هیچ وجه در مورد مسابقات آتی بویژه المپیک هیچ قولی نمی‌توان داد. مشکلاتی که در مورد فشنگ بوده کم و بیش وجود دارد، اما بحمدلله در مورد ساچمه‌های استاندارد مشکلی نداریم و مسئولین فدراسیون پیگیر رفع دیگر مشکلات و کمبود‌ها هستند.

ملی‌پوش تیراندازی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولین فدراسیون بویژه دادگر و بابایی که در مسابقات هند، یار و یاور همه ورزشکاران بودند و همچنین نجفی سرمربی تیم ملی و نصر اصفهانی مربی تیم تشکر می‌کنم. امیدوارم که همگی سال خوبی در پیش داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *