زنده‌روح: کار کردن با قلعه‌نویی هم سخت است، هم لذت‌بخش/ خیلی تلاش کردم به تیم ملی دعوت شوم

7:30 - 13 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۲۸۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: خیلی تلاش کردم به هدفم (دعوت به تیم ملی) برسم، اما امکان‌پذیر نشد.

احمد زنده‌روح بازیکن تیم فوتبال  گل‌گهر سیرجان درگفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکردش در لیگ برتر  اظهار داشت: در تمام سال‌هایی که فوتبال بازی کرده‌ام با تمام توان به میدان رفته‌ام و سعی کرده‌ام، مثمر باشم. در گل‌گهر سعی کردم بهترین بازی را ارائه بدهم و به تیم کمک کنم. خوشحالم که آمار من را جزو پنج بازیکن برتر تیم نشان می‌دهد و امیدوارم در نیم فصل دوم  جایگاهی درخور شأن گل گهر کسب کنیم.

وی درباره همکاری با امیر قلعه‌نویی گفت: قلعه‌نویی مربی شناخته شده‌ای است و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. کار کردن در کنار او هم سختی دارد، هم لذت‌بخش است. به نظرم اگر شرایط به خوبی پیش می‌رفت قطعاً جایگاه‌ بالاتری با قلعه‌نویی داشتیم. واقعاً بعضی موارد از کنترل ما خارج بود. کمی بدشانسی و شرایط خاص فوتبال مثل کرونا باعث شده در رتبه دهم قرار بگیریم.

زنده‌روح درباره شکست پنج بر صفر مقابل پرسپولیس تصریح کرد: فکر می‌کنم بدترین خاطره ما تا اینجای لیگ همین شکست مقابل پرسپولیس بود، اما فاصله تیم ما و آنها پنج گل نبوده و نیست. شاید اگر منشا و قلعه‌نویی محروم نمی‌شدند هیچ وقت همچین نتیجه‌ای شکل نمی‌گرفت.

بازیکن گل‌‎گهر سیرجان درباره اینکه آیا در نیم‌فصل پیشنهاد داشته است، تاکید کرد: در حال حاضر بازیکن گل‌گهر هستم و به قراردادم پایبندم. هر تیمی پیشنهادی داشت با خود باشگاه صحبت کرده و اصلاً در جریان آنها نیستم. دلم نمی‌خواهد به خاطر این موارد وارد حاشیه شوم یا آرامش خودم را خراب کنم. تا پایان فصل که قراردادم با تیم تمام شود، مطمئن باشید مستقیماً با هیچ تیمی مذاکره نمی‌کنم.

زنده روح در رابطه با عدم دعوتش به تیم ملی گفت: خیلی تلاش کردم به هدفم (دعوت به تیم ملی) برسم، اما امکان‌پذیر نشد. به تصمیم کادر فنی تیم ملی احترام می گذارم و امیدوارم تیم ملی موفق باشد. هنوز هم ناامید نیستم و به تلاشم ادامه می‌دهم تا شاید دیده شوم و به تیم ملی دعوت شوم.


برچسب ها: گل گهر سیرجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *