رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید سرزده دادستان مرکز مازندران از چالوس و مرزن آباد

12:33 - 04 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۲۱۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان مرکز استان مازندران دربازدید سرزده از شهرستان چالوس و بخش مرزن آباد برضرورت رعایت قوانین و مقررات فنی و زیست محیطی از سوی معادن شن و ماسه استان مازندران تاکید کرد.
- دادستان مرکز استان مازندران دربازدید سرزده از شهرستان چالوس و بخش مرزن آباد برضرورت رعایت قوانین و مقررات فنی و زیست محیطی از سوی معادن شن و ماسه استان مازندران تاکید کرد.
 
کریمی در پی دستور ویژه رییس کل دادگستری و رییس ستاد حفظ حقوق بیت المال استان مازندران در خصوص پیگیری مصوبات آخرین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با حضور سرزده در غرب استان مازندران و شهرستان چالوس و بخش مرزن آباد با تأکید بر رعایت اصول و مقررات زیست محیطی اظهار داشت: حسب وظیفه قانونی محوله دادستان و دبیر حفظ حقوق بیت المال استان مبنی بر نظارت بر ادارات و سازمان‌ها در انجام تکالیف قانونی بویژه در طول ایام تعطیلات نوروزی و کشیک‌ها و گشت‌های حفاظت از محیط زیست، منابع طبیعی، رودخانه و جهاد کشاورزی، از منطقه چالوس و مرزن آباد در غرب استان مازندران بازدیدی بعمل آورد تا وضعیت ادارات مربوطه را مورد بررسی قرار دهد.

وی در ادامه این بازدید‌ها بیان داشت: در عین حالیکه باید از شرکت‌های تولیدی حمایت شود از سویی دیگر از تولیدکنندگان نیز انتظار داریم قوانین و مقررات اصولی و فنی و زیست محیطی را رعایت کنند.

دادستان مرکز مازندران با اشاره به بازدید سرزده از یکی از معادن واقع در منابع طبیعی، تصریح کرد: این معادن و تولیدکنندگان در عین حال که باید از حمایت‌های قانونی برخوردار شوند، همچنین مکلف به رعایت مقررات منابع طبیعی و زیست محیطی هستند که البته سیستم تصفیه پساب واحد فرآوری آن نیز در حال استقرار است تا آلودگی‌های زیست محیطی به حداقل ممکن برسد و حتی هیچگونه آلودگی زیست محیطی هم نداشته باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *