رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چند نرم افزار کاربردی برای تلفن همراه در ایام نوروز

6:50 - 04 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۲۰۷۴
در این روز‌های تعطیل که امکانات مختلف کمتر در دسترس است می‌توان از نرم افزار‌های کاربردی تلفن همراه استفاده کرد.
_ باشگاه خبرنگاران نوشت: این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی مانند ابزار‌های کاربردی باشد که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراه نصب نشده‌اند.
 
باتوجه به اینکه این روز‌ها بسیاری از شما کاربران در حال سفر‌های نوروزی هستید، در این بسته عیدانه پربازدیدترین و برترین ابزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.
 

دانلود Text Scanner ۷.۱.۸ –برنامه اسکن و استخراج متن

از گذشته تاکنون مدارک و رسید‌ها از اهمیت بالایی برخوردار بودند به طوری که افراد برای حفاظت و نگه‌داری از آن‌ها دقت بالایی را به خرج می‌دادند. با گذر زمان و رشد فناوری، شرکت‌های مختلف تصمیم گرفتند با ارائه نرم افزار‌های جدید مدارک را در گوشی‌های هوشمند جای دهند و حفاظت از آن‌ها را ساده سازند.
 
نرم افزار Text Scanner [OCR]Premium یکی از نرم افزار‌های بسیار پرقدرت اندرویدی است که امکان اسکن سریع متن را از طریق دوربین گوشی دارد. در این نرم افزار تنها کافی است کاربر دوربین گوشی خود را روی متن مورد نظر بگیرد و پس از اسکن متن توسط دوربین، عکس اسکن شده را از گالری خود پیدا کند.
 
گفتنی است؛ این برنامه از ۵۰ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و افراد می‌توانند متون مختلف با زبان‌های دیگر را نیز به سادگی اسکن کنند.
 

دانلود ES File Explorer File Manager ۴.۲.۴.۴ - بهترین و قدرتمندترین فایل منیجر

برنامه  ES File Explorer File Manager یک نرم‌افزار فایل منیجر قدرتمند برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی است که  جزو بهترین برنامه‌های مدیریت فایل به شمار می‌آید. این فایل منیجر دارای امکاناتی کاملا رایگان و بسیار کامل است.
 
از ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به مدیریت فایل، مدیریت برنامه‌ها، بستن برنامه‌ها، اتصال مستقیم به سرویس‌های ابری و فضا‌های مجازی، اف‌تی‌پی اشاره کرد. شما با داشتن این برنامه، دیگر نگران مدیریت فایل‌های موجود در حافظه گوشی هوشمند خود نیستید، چراکه می‌توانید به راحتی همه آن‌ها را کنترل کنید.
 

دانلود Vlog Star – free video editor & maker VIP ۳.۷.۰ - برنامه پیشرفته ویرایش ویدیو

یکی از ویژگی‌هایی که بسیاری از کاربران استفاده می‌کنند، ویرایش کردن ویدئو‌های درون گوشی است. این قابلیت می‌تواند به کاربران زیادی کمک کند تا بتوانند بهترین ویدئو‌ها را از فایل‌های موجود در دستگاه خود بسازند و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
 
برنامه Vlog Star – free video editor & maker VIP یک نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش ویدئو در گوشی‌های هوشمند است. به وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدیو‌های خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید کار‌هایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو،  کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید.
 

دانلود گوگل کانتکت Google Contacts ۳.۴۱.۱.۳۶۱۶۹۴۷۰۵ برنامه دفتر تلفن گوگل

نرم افزار Google Contacts از مجموعه برنامه‌های شرکت گوگل است که با استفاده از آن می‌توانید دفترچه تلفن خود را به صورت حرفه‌ای مدیریت کنید. با این نرم افزار می‌توانید به راحتی نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، عکس، شغل و سایر اطلاعات مربوط به آن‌ها را در تلفن همراه خود وارد کنید.
 
این نرم افزار به حساب کاربری gmail شما متصل و اطلاعات مخاطبین در آن ذخیره می‌شود. به این طریق دیگر نباید نگران حذف شدن مخاطبین دفتر تلفن‌تان باشید.  برنامه Google Contacts مخاطبین تکراری شما را شناسایی و آن‌ها را حذف می‌کند.
 

دانلود Firefox Nightly for Developers ۲۱۰۳۱۵.۱۷.۰۱ – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کار‌هایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند، زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند.  
 
از بهترین مرورگر‌های دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدید مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی را به شما ارائه می‌دهد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.
 
این مرورگر تجربه‌ای متفاوت از ویژگی‌های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.
 

دانلود Google Chrome ۸۹.۰.۴۳۸۹.۹۰ - مرورگر وب گوگل کروم

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کار‌هایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند، زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند.  
 
بدون شک برنامه Chrome Browser یکی از سریع‌ترین مرورگر‌های گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.
 
امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی‌نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می‌توانید این نرم افزار را دانلود کنید.
 
نرم افزار PhotoRoom – Remove Background با دارا بودن امکانات و افکت‌های بسیار، به یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های ویرایش عکس تبدیل شده است.
 
این نرم افزار با ارائه افکت و فریم به شما  این امکان را می‌دهد که عکس‌های خلاقانه‌ای ایجاد کرده  و تصاویر خود را به عکسی زیباتر تبدیل کنید. با نصب این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی در تلفن همراه خود، تصاویر دلخواه را ویرایش کنید و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
 
همچنین امکان حذف پس‌زمینه تصاویر نیز در این نرم‌افزار وجود دارد و قیمت اپلیکیشن PhotoRoom – Remove Background در گوگل‌پلی ۲.۹۹ دلار است. اما در حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.
 

دانلود برنامه پر امکانات و هوشمند ضبط تماس اندروید Cube Call Recorder

Cube Call Recorder ACR Premium یک اپلیکیشن پر امکانات و هوشمند ضبط تماس برای اندروید است.  این نرم افزار با بهره مندی از قابلیت‌هایی گوناگون کمک می‌کند تا در هر زمانی تماس‌های ورودی و خروجی را ضبط کنید و در حافظه اسمارت فون تان ذخیره نمایید.
 
از جمله امکانات به کار رفته در این استارت اپ که در دیگر برنامه‌ها دیده نمی‌شود، توانایی ضبط مکالمات مسنجر‌ها است که در لیست محبوب‌ترین برنامه‌های این پیام رسان می‌توان به تلگرام، وایبر، واتس آپ، اسکایپ و … اشاره نمود. در هر زمانی به تمامی تماس‌های ذخیره شده دسترسی دارید و قادرید در صورت نیاز با دسترسی به گزینه‌هایی متنوع آن‌ها را به آسانی مدیریت کنید.
 

دانلود Voice Changer & Voice Editor – ۲۰+ Effects ۱.۹.۲ – برنامه تغییر و ویرایش صدا اندروید

نرم افزار Voice Changer & Voice Editor ابزاری کاربردی برای کسانی است که می‌خواهند صدای خود را تغییر بدهند، با استفاده از این نرم افزار می‌توانید صدای خود را ضبط کنید و آن را تغییر دهید.
 
این نرم افزار شامل ۲۰ افکت است که می‌توانید هرکدام را به دلخواه انتخاب کنید و از دیگر ویژگی‌های موجود در این استارت‌آپ امکان ریورس کردن و یا به عبارتی معکوس کردن پخش صدا است که در نوع خود جذاب و هیجان انگیز است. کیفیت فایل‌های خروجی بسیار بالا بوده و شما را به نوعی خاص تحت تاثیر قرار می‌دهد و این نرم افزار توانسته است در گوگل پلی نمره عالی ۴.۰ از ۵.۰ را کسب کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *