رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شماره ۱۵: یاغی بی سر و صدایی به نام آرمان رمضانی

14:48 - 01 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۱۷۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در یک انتقال جنجالی به استقلال پیوست.

  - پیش از آغاز فصل جاری فوتبال کشورمان آرمان رمضانی در آخرین روز‌های نقل و انتقالات تابستانی به تیم پرسپولیس پیوست. رمضانی که در سایپا چند سالی را فوتبال بازی کرده بود ناگهان و با مبلغی عجیب و غریب پرسپولیسی شد تا آخرین بازیکنی باشد که به این تیم می‌پیوندد و راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.

رمضانی کنار بازیکنانی مانند سعید آقایی، لک، سرلک، پهلوان، علی شجاعی و ال کثیر بازیکنان جدیدی بودند که به پرسپولیس پیوستند و راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شدند. تیمی که در نهایت به فینال رسید و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

در جریان لیگ قهرمانان رمضانی خیلی برای پرسپولیس بازی نکرد و در یکی دو بازی هم به میدان رفت توانست یک پاس گل به نام خود ثبت کند. شروع فصل جاری فوتبال کشورمان، آرمان رمضانی چند بار در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت، اما به هیچ عنوان نتوانست در این تیم موفق شود. حتی در یکی از بازی‌های پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سه موقعیت صددرصد گلزنی را از دست داد تا کاملاً تحت فشار هواداران پرسپولیس باشد.

این در شرایطی بود که رمضانی با قراردادی سنگین به پرسپولیس پیوسته بوده و این مسئله باعث شده بود انتظار‌ها از او زیاد باشد، اما هر بازی که می‌گذشت نشان میداد که حداقل بازیکن نیست که بتواند در تفکرات گل‌محمدی جایی داشته باشه و برای پرسپولیس مفید باشد.

به خاطر همین از چند هفته پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات مشخص بود که اولین خروجی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی رمضانی است. رمضانی که چند هفته آخر را هم به خاطر ابتلا به کرونا در تمرینات پرسپولیس حضور نداشت و در بازی‌های آخر هم نبود خیلی بی سر و صدا و با توافق کامل با مسئولان باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا شد.

خیلی‌ها از باشگاه‌هایی مانند گل گهر سیرجان، نساجی مازندران، ذوب آهن، مس رفسنجان به عنوان مقصد آینده رمضانی یاد می‌کردند، اما این مهاجم به تیمی پیوست که کسی فکرش را نمی‌کرد.

در واپسین روز‌های سال ۹۹ آرمان رمضانی به عنوان جدیدترین یاغی فوتبال ایران معرفی شد تا پس از محمدنادری دومین بازیکنی باشد که در یک سال گذشته مستقیم از پرسپولیس به استقلال می‌رود.

خرید آرمان رمضانی توسط استقلال آنقدر عجیب بود که حتی هواداران این تیم هم باورشان نمی‌شد چنین اتفاقی رخ داده. آن هم در شرایطی که استقلالی‌ها در نیم‌فصل بازیکنانی مانند اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، میلاد جهانی، امین قاسمی نژاد و... را مدنظر داشتند، اما ناگهان آرمان رمضانی با آن کارنامه ضعیف در پرسپولیس به این تیم پیوست.

این انتقال آنقدر برای استقلالی‌ها هم عجیب بود که حتی بابت آن برای پرسپولیسی‌ها کری هم نخواندند تا رمضانی به عنوان بی سر و صدا‌ترین یاغی تاریخ پرسپولیس و استقلال معرفی شود.

رمضان عملکرد فوق العاده‌ای در سال ۹۹ نداشت، اما بابت این انتقال جنجالی و پیوستن مستقیم از پرسپولیس به استقلال به‌عنوان پانزدهمین چهره خبرساز فوتبال ایران در سال ۹۹ انتخاب شد تا به این صورت در یاد‌ها بماند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *