راه ورود و تاثیرگذاری بیگانگان در کشور باز نشود

3:50 - 07 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۱۷۰
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان - امام جمعه یزد با اشاره به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران، بر عدم بازشدن راه ورود و تاثیرگذاری بیگانگان در کشور تاکید کرد و گفت: استقلال سیاسی و اقتصادی کشور نباید تضعیف شود.
راه ورود و تاثیرگذاری بیگانگان در کشور باز نشود

به گزارش ، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه توجه به فرهنگ دینی و ترویج آن در جامعه ضروری است، اظهار کرد: تقویت حوزه‌های علمیه و تشویق جوانان برای کسب علوم دینی، از مهمترین وظایف دولت است.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دولت، معرفی خدمات دولت به صورت شفاف و صحیح مهم و ضروری دانست و گفت: از مهمترین خدماتی که دولت باید برای مردم انجام دهد، تحقق اقتصاد مقاومتی است زیرا ترویج و توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از شرائط اقتصادی کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: ارتقای فرهنگ و فکر دینی مردم در جامعه اسلامی لازم و ضروری است و مسئولان باید به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه یزد ادامه داد: فرهنگ دینی مردم در نظام اسلامی، باید بیش از پیش تقویت شود تا سدی محکم و قوی برابر توطئه‌های فرهنگی دشمنان دین و نظام اسلامی ایجاد شود.

ناصری گفت: کم شدن ارتباطات صحیح خانواده‌ها، ازدواج نکردن جوانان، بی‌حوصلگی آنها و بی‌حجابی زنان و دختران از جمله توطئه‌های فرهنگی دشمن در ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد: دولت باید در مورد ترویج فرهنگ اسلام در جامعه و توسعه فرهنگی اقشار مختلف به ویژه جوانان و نسل جدید اقدام کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت جلوگیری از دخالت بیگانگان در نظام اسلامی تاکید کرد و با اشاره به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران تصریح کرد: جلوگیری از نفوذ دشمن و استقلال اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در برابر غربی‌ها از اهیمت بسیار بالایی برخودرار است و هیچ مسئله‌ای نباید استقلال سیاسی و اقتصادی کشور را ضعیف کند.

ناصری گفت: دولت باید نظارت خود را بر کارخانه‌های تولید مواد غذایی را به عنوان مهمترین عامل تولید تغذیه سالم در جامعه افزایش دهد.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه مهمترین مشکلی که مردم استان یزد با آن مواجه هستند، بحث کم آبی و مشکلات ناشی از خشکسالی است، پیگیری، جدیت و نظارت بیشتر به منظور تامین زیرساخت‌های لازم برای تهیه آب استان یزد را توسط دولت خواستار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *