عزیزی: به دستاوردهایی که تا الان برای گلف ایران داشتیم قانع نیستم

7:30 - 02 فروردين 1400
کد خبر: ۷۰۹۶۲۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون گلف گفت: حداکثر تلاش ما در سال جدید این است که بهترین عملکرد را در فدراسیون گلف داشته باشیم.

حمید عزیزی در گفت‌وگو با میزان،در خصوص اینکه گلف ایران در سال ۹۹ چه شرایطی داشت، اظهار داشت: گلف هم مثل همه رشته‌های ورزشی در سال ۹۹ تحت تاثیر کرونا قرار گرفته بود و شوک بزرگی به این رشته وارد شد؛ اما ما تلاش کردیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

وی افزود: در سال گذشته بخش قابل توجهی از تقویم فدراسیون را نتوانستیم عملیاتی کنیم؛ اما از این زمان برای بروزرسانی آیین‌نامه‌ها استفاده کردیم. در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات مثبتی صورت گرفت و در بحث آموزش و تربیت مربیان هم کلاس‌ها و دوره‌های خوبی برگزار کردیم.

رئیس فدراسیون گلف تصریح کرد: همچنین مجله دو زبانه گلف را برای اولین بار منتشر کردیم و مذاکرات خوبی برای تاسیس هتل گلف و بازسازی زمین گلف انقلاب داشتیم تا چمن آن تعویض شود.

عزیزی درباره اینکه فدراسیون گلف چه برنامه‌هایی برای سال جدید دارد، گفت: برنامه‌ریزی‌های ما برای امسال بر مبنای عدم وجود ویروس کرونا بوده است. همه اقدامات فدراسیون‌ها اعم از حل و فصل مشکلات مالی و بهبود زیرساخت‌ها و اصلاح آیین‌نامه‌ها باید منجر به برگزاری رقابت‌های داخلی و حضور در میادین بین‌المللی باشد. امیدوارم امسال شرایط برای برگزاری این رقابت‌ها مهیا باشد.

وی در پاسخ به این سوال که از عملکردش به عنوان رئیس فدراسیون گلف در سال گذشته راضی است یا خیر، خاطرنشان کرد: به دستاورد‌هایی که داشتیم قانع نیستیم و حداکثر تلاش ما در سال جدید این است که بهترین عملکرد را در فدراسیون گلف داشته باشیم.

رئیس فدراسیون گلف در پایان خاطرنشان کرد: از همان روزی که ریاست فدراسیون را بر عهده گرفتم از جامعه گلف طلب کمک کردم. در این مسیر رسانه‌ها و  به خصوص هم ما را یاری کردند که باید از نگاه ویژه این خبرگزاری به گلف ایران تشکر کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *