نهاد زنان سازمان ملل: ۹۷ درصد از زنان جوان در انگیس آزار جنسی را تجربه کرده اند

14:55 - 23 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۹۶۲۳
نتایج یک تحقیقات جدید نشان می‌دهد که تقریبا تمامی زنان جوان در انگلیس آزار جنسی را تجربه کرده اند.

- تحقیقات انجام شده از سوی نهاد زنان سازمان ملل نشان می‌دهد که تقریبا تمامی زنان جوان در انگلیس آزار جنسی را تجربه کرده اند.

نظرسنجی انجام شده از سوی نهاد زنان سازمان ملل، نشان می‌دهد که حدود ۹۷ درصد از زنان ۱۸ تا ۲۴ سال در انگلیس آزار جنسی را تجربه کرده اند، اما از این رقم ۹۶ درصد آزار جنسی علیه خود را گزارش نکرده اند.

دلیل گزارش نکردن این آزار‌های جنسی این است که زنان انگلیسی معتقدند گزارش دادن آن تغییری را ایجاد نخواهد کرد.

نتایج این نظرسنجی در حالی منتشر شده که اخیرا «سارا ادوراد» یک زن ۳۳ ساله انگلیس در جنوب لندن و در هنگام بازگشت به منزل خود ناپدید شده است.

پلیس می‌گوید که تحقیقات در این باره را آغاز کرده، اما تاکنون جزئیاتی درباره ناپدید شدن سارا ادوارد منتشر نکرده است.

«کلیر بارنت»، مدیر بخش انگلیس موسسه زنان سازمان ملل در واکنش به نتیجه این نظرسنجی می‌گوید «این یک بحران حقوق بشری است؛ تنها گفتن این که حل کردن مشکل برای ما دشوار است، کافی نیست و اکنون باید برای حل این مشکل وارد عمل شویم.»

نهاد زنان سازمان ملل می‌گوید «به نظر می‌رسد که تقریبا همه زن‌ها در انگلیس آزار جنسی را تجربه کرده اند و این آمار به هیچ وجه برای زنانی که در انگلیس زندگی کرده اند عجیب و شگفت آور نیست؛ این موضوع برای زنانی که در واتس اپ تجربه‌های خود را در این باره به اشتراک می‌گذارند، برای زنانی که در طول مسیر خانه خود با یکدیگر تماس می‌گیرند و از این موضوع ابراز ناراحتی می‌کنند موضوعی عادی است.»

نظرسنجی «یوگاو» که به سفارش بخش انگلیس موسسه زنان سازمان ملل انجام شده، نشان می‌دهد که تنها ۴ درصد از زنانی که هدف این آزار‌های جنسی قرار می‌گیرند، آن را گزارش می‌کنند و در حالی که ۹۶ درصد باقیمانده درباره این موضوع مردد هستند که آیا مقام‎های این کشور اقدامی در این باره انجام بدهند.

بر اساس این نظرسنجی، ۴۵ درصد از زنانی که تجربه‌های خود را گزارش نکرده اند می‌گویند که گزارش دادن آزار جنسی هیچ تغییری ایجاد نمی‌کند.

 

انتهای پیام



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *