بیژن: استرسی نداشتم، اما پنالتی‌ام خراب شد/ الهامی به بازیکنان نساجی نزدیک است

15:48 - 24 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۹۵۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال نساجی گفت: هیچ استرسی در هنگام پنالتی زدن نداشتم، اما اتفاقی بود که افتاد و پنالتی‌ام بی دلیل خراب شد.

مجتبی بیژن در گفت‌وگو با میزان، در مورد پنالتی که در جام حذفی و بازی مقابل سایپا برای تیم نساجی از دست داد اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نتوانستم پنالتی را گل کنیم. اولین بار نبود که پنالتی می‌زدم، اما این بار نتوانستم از موقعیت استفاده کنم. اکبر صادقی هم همین شرایط را داشت. پنالتی زن پدیده بود و در آسیا پنالتی می‌زد نمی‌دانم چرا نتوانست توپ را به گل کنم پنالتی همین است و گاهی اتفاقی که می‌خواهی رخ نمی‌دهد. ما هیچ استرسی نداشتیم، اما متاسفانه توپ تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه روز ما بود و عملکرد خوبی داشتیم. بازیکنان خوب بازی کردند و پنالتی‌های از دست رفته به چشم نیامد. این برد برای ما بسیار روحیه بخش بود چون واقعا تحت فشار بودیم و از اینکه هفته‌ها بود نتوانسته بودیم ببریم فشار سنگینی روی تمام بازیکنان حس می‌شد. شاید در برخی بازی‌ها خوب بازی می‌کردیم، اما نمی‌توانستیم برنده شویم. به همین دلیل شرایط بد روحی ایجاد شده بود و این فشار اجازه نمی‌دهد تمرکز لازم را داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی با اشاره به شرایط بازی مقابل تیم سایپا تصریح کرد: سایپا جزو تیم‌های دونده و خوب است و پر تلاش بازی کرد. ما هم بازی خوبی انجام دادیم و مزد زحماتمان را گرفتیم. بازی نفسگیری بود و به ۱۲۰ دقیقه کشید. در پنالتی هم شانس دخیل است و خدا با ما یار بود و سربلند از زمین خارج شدیم. هر چند سایپا فشار زیادی آورد؛ ولی ما برتر بودیم و حق مان در این بازی برد بود.

وی افزود: بازی بعد لیگ نیز باید به مصاف سایپا برویم. این بازی برای هر دو تیم مهم بود؛ اما لیگ برای هر دو تیم اهمیت بیشتری دارد. سایپا شرایط بهتری نسبت به ما در جدول دارد، اما این به معنی برتری آن‌ها نسبت به ما نیست؛ بدون شک آن‌ها برای اینکه انتقام این شکست را از ما بگیرند به مازندران می‌آیند از این رو همه تلاش‌مان را می‌کنیم این امتیاز خانگی را برای خودمان حفظ کنیم شرایط و نفع تیم نساجی ادامه پیدا کند چرا که هم مسئولان این تیم بسیار کمک می‌کنند و هم هواداران خونگرمی داریم که حق‌شان بیش از این است امیدوارم با این بازی را به خوبی به پایان برسانیم و سال جدید نیز به خوبی آغاز کنم.

بیژن به انگیزه تیم نساجی بعد از این پیروزی اشاره و خاطرنشان کرد: این پیروزی بدون شک در لیگ تاثیرگذار است. یکی از بزرگترین مشکلات ما این بود که نمی‌توانستیم برنده شویم. تیم خوب بازی می‌کرد و برنده نمی‌شد. از این رو تحت فشار قرار می‌گرفت. فکر می‌کنم با این برد ارزشمند شرایط کاملا تغییر کند و بتوانیم شرایط روحی تیم را نیز ارتقا دهیم. مجید جلالی زحمات زیادی برای تیم ما کشید، اما گاهی هر چه تلاش کنید به نتیجه نمی‌رسید. از طرف دیگر ساکت الهامی از نظر اخلاقی با بازیکنان نزدیک است و در فرصت کوتاهی که داشت روحیه خود را به تیم انتقال داد و چند نکته کلیدی را به بازیکنان متذکر شد امیدوارم با همین فرمان ادامه دهیم و در لیگ برتر نیز نتایج لازم را کسب کرده شرایط را به نفع تیم نساجی تغییر دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *