صادقی: موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از نساجی بود

18:44 - 21 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۹۲۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت که تیمش در جریان دیدار مقابل نساجی عملکردی بهتر از میزبان خود داشته است.
- ابراهیم صادقی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:
 
*در جریان بازی بهتر از نساجی عمل کردیم. در نیمه اول و دوم موقعیت‌هایی داشتیم و بچه‌های ما خوب بازی کردند که از آن‌ها تشکر می‌کنم. با این حال باختیم و از تجریبات این بازی در بازی‌های بعدی‌مان استفاده می‌کنیم.

*علاقه ما به کشیدن بازی به پنالتی؟ فردی که این سؤال را پرسیده، مطمئن است که بازی سایپا و نساجی را دیده است؟ اگر واقعاً این بازی را دیده باشد، متوجه شده که موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از تیم نساجی بود.

*ضربات پنالتی خیلی جذاب شد. ابتدا دو ضربه پنالتی را خراب کردیم و بعد از ما آن‌ها پنالتی خود را خراب کردند. شانس داشتیم که بازی را ببریم و در نهایت هم دروازه‌بان ما پنالتی را خراب کرد. فکر می‌کنم بازی جذاب بود، به خصوص ضیافت پنالتی‌ها که در نهایت به سود نساجی خاتمه یافت.

*خودمان تصمیم گرفتیم که تغییراتی را ایجاد کنیم و حتی ابوالفضل جلالی را به خودمان به مازندران نیاوردیم. آن‌ها سالم بودند و همراه خودمان نیاوردیم. صادق بارانی و حسین ماهینی را ۵ دقیقه بازی دادیم، رضا جعفری را ۲۰ دقیقه بازی دادیم و خودمان شش بازیکن تیم را که همیشه در ترکیب هستند را بازی ندادیم تا استراحت کنند. این تصمیم خودمان بود و به همین دلیل خیلی از بازیکنان اصلی ۵ دقیقه تا ۳۰ دقیقه بازی کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *