بازدید سرزده وزیر جهاد کشاورزی از بازار مرغ در میادین پیروزی و بهمن

16:04 - 18 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۸۳۵۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
وزیر جهاد کشاورزی به صورت سرزده از بازار‌های مرغ در میادین پیروزی و بهمن و یک سردخانه گوشت مرغ در جنوب تهران بازدید کرد.

- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، «کاظم خاوازی» وزیر جهاد کشاورزی به صورت سرزده از نحوه توزیع گوشت مرغ در میادین پیروزی و بهمن و یک سردخانه گوشت مرغ در جنوب تهران بازدید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه این بازدید با تاکید بر این که محدودیتی در تولید گوشت مرغ نداریم و در هفته‌های آتی دچار بیش‌بود مرغ خواهیم شد، اظهار کرد: بر این اساس به شرکت پشتیبانی امور دام دستور داده ایم تا در صورت افت قیمت در بازار، مرغ مازاد بر نیاز را از تولیدکنندگان خریداری کند.

خاوازی با اشاره به این که مشکل میدان بهمن، توزیع و نحوه نظارت بر صنف بود، خاطرنشان کرد که انشالله با همکاران وزارت صمت جلسه‌ای خواهیم داشت و این مسائل را بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: تعدادی از اصناف قدیمی صنف مرغ به ما مراجعه کردند و به نحوه توزیع و اداره غرفه‌ها در میدان بهمن اعتراض داشتند که امروز با حضور این افراد و معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت جلسه‌ای خواهیم گذاشت.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: مرغ به اندازه کافی وجود دارد و در روز گذشته ۲ هزار تن مرغ مازاد را به بازار عرضه کردیم.

خاوازی با بیان این که هزاران تن گوشت مرغ منجمد با کیفیت خوب و قیمت ارزان نیز وجود دارد که در حال عرضه است، اظهار امیدواری کرد: در روز‌های آینده مشکلاتی که در توزیع مرغ بین اصناف وجود دارد، حل شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *