رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چند تفاوت بین تجهیزات آمبولانس‌های مخصوص کرونا با سایر آمبولانس‌ها

23:33 - 13 فروردين 1400
کد خبر: ۷۰۸۳۳۱
یک تکنسن اورژانس به بیان توضیحاتی در خصوص تفاوت تجهیزات آمبولانس‌های مخصوص کرونا با سایر آمبولانس‌ها پرداخت.

- در یک آمبولانس تجهیزات فراوانی برای احیای بیماران قلبی، انتقال مصدمان، ثابت نگه داشتن عضو آسیب دیده در مصدومانی که دچار تروما شده اند و ... وجود دارد و در اینجا این سوال مطرح می‌شود که با توجه به شرایط خاص بیماران مبتلا به کرونا و همچنین حفظ ایمنی تکنسین‌های اورژانس آیا تجهیزات موجود در آمبولانس‌های مخصوص کرونا با سایر آمبولانس‌ها متفاوت است؟

یحیی هاشمی در گفت‌وگو با میزان در این خصوص گفت‌: تجهیزات آمبولانس‌ها در سطح کشور و در شهر تهران تقریبا یکسان است و تجهیزات موجود برای همه آمبولانس‌ها نیز یکسان است.

وی افزود: در مورد کرونا کار‌هایی که صورت گرفته این است که آمبولانس‌ها و مناطقی که ویژه کرونا هستند دستگاه ونتیلاتور یا تهویه مصنوعی دارند که ممکن است که بسیاری از آمبولانس‌ها نداشته باشند، دارند چرا که بیماران مبتلا به کرونا دچار تنگی نفس حاد می‌شوند.

این تکنسین اورژانس اظهار کرد: به علاوه در کنار این تجهیزات پوشش‌های و لباس‌های مخصوص کرونا، دستگاه اکسیژن اضافی و نوع ضدعفونی کردن موجب شد تا آمبولانس‌های کرونا از لحالظ کارکرد با آمبولانس‌های معمولی تفاوت داشته باشند و ما سعی کردیم بهترین ناوگان آمبولانسی را در اختیار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ قرار دهیم تا بیمار شرایط بهتری برایش فراهم شود و راحت‌تر باشد.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3022250_943.mp4']
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *