آریاکیا: شکست مقابل سپاهان ارتباطی به صحبت‌های عباسی نداشت/ اخراج بازیکن تیم ما را به هم ریخت

9:45 - 20 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۹۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم آلومینیوم گفت: عباسی قبل از بازی چیز خاصی نگفت و اگر بازی را برده بودیم این حرف و حدیث‌ها به وجود نمی‌آمد.
پوریا آریا‌کیا در گفت‌وگو با میزان، در مورد شکست پر گل تیم آلومینیوم اراک مقابل تیم سپاهان اظهار داشت: بازی عجیبی بود؛ چرا که شش گل دریافت کردیم. البته مشکلاتی هم به وجود آمده بود، ولی به نظرم این مسائل باعث شکست ما نشد. فکر نمی‌کنم اتفاقات و حواشی تیم باعث این نتیجه باشد. نه این که حرف و حدیث‌ها بی تاثیر باشد، ولی دلیل اصلی این نتیجه نبود. در بازی با سپاهان فقط اتفاقات بدی رخ داد و اگر بازی از دستمان در نمی‌رفت و یا برنده می‌شدیم این حرف و حدیث‌ها به وجود نمی‌آمد.
 
وی ادامه داد: بازی در نیمه اول ۲ بر یک تمام شد. در بین نیمه هم قسم شدیم نتیجه را تغییر دهیم و برنده از زمین خارج شویم، ولی خیلی زود یک بازیکن تیم اخراج شد و بلافاصله گل سوم را دریافت کردیم. همان ضربه ایستگاهی که تبدیل به گل شد تیم ما را به هم ریخت. در ادامه تلاش کردیم به گل برسیم، ولی حملات تیم ما باعث شد در ضد حملات گل‌های بیشتری دریافت کنیم. این مسائل در فوتبال پیش می‌آید. ما از این پس هم به کارمان ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم این شکست سنگین را جبران کرده و از هواداران تیم عذرخواهی می‌کنیم.

بازیکن تیم آلومینیوم در پاسخ به این سوال که عباسی قبل از بازی چه گفته بود که تیمتان به هم ریخت گفت: در رختکن چیزی نگفت. بعد از بازی آمد و حرف‌هایی زد. البته شب قبل بازی هم در هتل گفت که بعد از بازی می‌آید و در مورد آینده تیم آلومینیم صحبت می‌کند. موضوع را اصلا باز نکرد، ولی چون باختیم به این مسائل هم ربطش می‌دهند. ما بازیکنان کاری به این چیز‌ها نداریم. باشگاه تاکنون به تعهداتش عمل کرده و ما هم طبق قرارداد پیش می‌رویم. تا الان چیزی کم نگذاشتند و هر چه بوده بر اساس قرارداد پیش رفته است. اگر هم اختلاف نظری وجود دارد بین خودشان است.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *