فلاحت‌زاده: با حضور مجیدی، نشاط به استقلال بازگشت/ نکونام یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است

8:45 - 18 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۷۹۳۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فولاد هم تیم بسیار خوبی است و جواد نکونام یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران محسوب می‌شود.
فرشاد فلاحت‌زاده در خصوص عملکرد استقلال در بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازیکنان از لحاظ روحی و روانی تغییرات زیادی داشتند و می‌توان گفت شادابی و نشاط به تیم استقلال بازگشته بود. از نظر تاکتیکی تغییرات زیادی احساس نمی‌شد، ولی چند تعویض به موقع  و بازیخوانی استقلالی‌ها از عواملی بود که به این پیروزی کمک زیادی کرد.

وی در خصوص حضور فرهاد مجیدی در تیم استقلال عنوان کرد: قطعا بازگشت نشاط و شادابی به تیم استقلال، نشات گرفته از حضور فرهاد مجیدی است، او محبوبیت بسیاری دارد و با بازگشتش توانسته تغییراتی در این تیم ایجاد کند. در خصوص تغییرات تاکتیکی نیز به دلیل نداشتن زمان خیلی نمی‌توان مانور داد؛ ولی مطمئنا با گذشت زمان تغییرات مثبتی را شاهد خواهیم بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: حضور کمالوند در کنار فرهاد مجیدی می‌تواند برای استقلال کمک کننده باشد؛ هر چه بیشتر جلو برویم نتیجه بهتری نیز حاصل خواهد شد.

فلاحت زاده با اشاره به اینکه بازیکنان استقلال مقابل فولاد از لحاظ بدنی ضعف‌هایی داشتند، گفت: اگر بازیکنان بتوانند با تمرینات بیشتر خود را از لحاظ فیزیکی و بدنی آماده کنند، وضعیت آبی پوشان بهتر هم خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فولاد هم تیم بسار خوبی است و جواد نکونام یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران محسوب می‌شود که تیمش مقابل استقلال موقعیت‌های زیادی نیز داشت. نکونام در پایان بازی به نکته خوبی اشاره کرد و شکست را قبول کرد. به نظر من هم برگزاری فوتبال جوانمردانه از اهمیت بالایی برخوردار است، فوتبال بازی است که یک سر برد و یک سر باخت است، حفظ احترام به یکدیگر قطعا مسیر این فوتبال را به سمت مثبت تغییر می‌دهد.
 
 

انتهای پیام



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *