رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقدیر از خادم "افغانستانی" در سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع)

9:20 - 21 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۶۴۹
خبرگزاری میزان: در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، خادمان فرهنگ رضوی از کشورهای ایران، نیجریه، هندوستان، تونس، لبنان، افغانستان و عراق مورد تقدیر قرار گرفتند.
تقدیر از خادم افغانستانی در سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع)به گزارش به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) شامگاه سه‌شنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و با پیام حسن روحانی در سالن صبای مشهد برگزار شد.

در این مراسم 14 خادم فرهنگ رضوی از بخش آسیا و اقیانوسیه در قالب کشورهایی همچون ایران، نیجریه، هندوستان، تونس، لبنان، افغانستان و عراق مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به مناسبت سال همدلی و همزبانی گروه سرودی از 13 قومیت ایرانی با هویت فرهنگی خود، سرود مشترکی به نام امام رضا (ع) را اجرا کردند.

در این مراسم، تمامی مسئولان از افزوده‌ شدن بخش دانشگاهی با همکاری وزارت علوم و تحقیقات ایران ابراز خرسندی کردند.

این مراسم با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان رضوی و مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) و پخش چند کلیپ تشریحی از برنامه‌های دهه کرامت و دبیرخانه این جشنواره به کار خود پایان داد.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *