رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معینی: برای نقش‌های جدید سر از پا نمی‌شناسم

7:00 - 07 فروردين 1400
کد خبر: ۷۰۵۲۵۰
بازیگر فیلم سینمایی «ابلق» گفت: وقتی نقشی سخت و تازه به من پیشنهاد می شود با اینکه سنی از من گذشته اما عین یک کودک ذوق می کنم، استرس می گیرم و احساس می کنم برای اولین بار است که بازیگری را تجربه می کنم، از نظر من زیبایی حرفه بازیگری هم در همین است.

گیتی معینی در گفت‌وگو با ، پیرامون سالها حضورش در عرصه بازیگری گفت: برای من بازیگری شوری تمام ناشدنی است، با اینکه سالها در این عرصه فعالیت کرده‌ام اما هنوز وقتی نقشی تازه و جدید به من پیشنهاد می شود سر از پا نمی شناسم. 

وی در همین راستا ادامه داد: وقتی نقشی سخت و تازه به من پیشنهاد می شود با اینکه سنی از من گذشته اما عین یک کودک ذوق می کنم، استرس می گیرم و احساس می کنم برای اولین بار است که بازیگری را تجربه می کنم، از نظر من زیبایی حرفه بازیگری هم در همین است.

فرارو | گیتی معینی: حین بازی در «ابلق» خلافکار‌ها پایم را شکستند!

بازیگر سریال «سر دلبران» ادب و احترام را خصیصه یک هنرمند واقعی دانست و خاطرنشان کرد: از نظر من آنهایی در رشته بازیگری موفق خواهند بود که ادب داشته و همیشه احترام بزرگترهای خود را حفظ کنند، این رشته بسیار بی رحم است، ممکن است یک روز در اوج باشید و یک روز در فرود، پس هیچگاه نباید به آنچه هستید مغرور شوید زیرا هیچ چیز در بازیگری همیشگی نیست و ممکن همه چیز در یک شب برای شما عوض شود. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *