قدرت‌نمایی نیرو‌های مسلح ایران در ۱۰ رزمایش اخیر مقابل دیدگان دشمن

14:55 - 03 اسفند 1399
کد خبر: ۷۰۳۷۷۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح ایران در ۱۰ رزمایش اخیر، مقابل دیدگان دشمن قدرت‌نمایی کردند وقدرت نیرو‌های مسلح ایران به رخ رئیس جمهور جدید آمریکا کشیده شد.

- بنا به اعلام دفاع‌پرس، سرلشکر «محمدحسین باقری» طی سفری یک‌روزه به قم، با مراجع عظام تقلید دیدار کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز با حضور در بیت آیت‌الله العظمی «عبدالله جوادی‌آملی» مرجع تقلید شیعیان با معظم‌له دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر باقری در این دیدار گفت: در مدت دو سال گذشته که فشار‌های زیادی به کشور وارد شد ما در نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی معظم کل قوا تلاش کردیم که کشور دچار عارضه نظامی و امنیتی نشود؛ هرچند که فشار‌های اقتصادی خیلی زیادی به کشور وارد شد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این بود که در مقاطعی تهاجم نظامی انجام دهد، افزود: در دو ماهه اخیر که رای‌آوری رئیس جمهور سابق آمریکا دچار مشکل شد، این موضوع بیشتر شد و یکی از شیطنت‌های او تجهیزات زیادی بود که وارد منطقه کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: نیرو‌های مسلح کشورمان قدرت‌نمایی خوبی در برابر دشمنان داشتند و با برگزاری ۱۰ رزمایش مکرر در دو هفته بدون اینکه این رزمایش‌ها از قبل برنامه‌ریزی شده باشد، آمادگی خود را نشان دادند.

باقری اظهار داشت: در این رزمایش‌ها سلاح‌ها و تجهیزات تولیدشده ایرانی به نمایش گذاشته و قدرت اسلام به رخ دشمنان کشیده شد که در پی آن دشمنان از  نیات شوم خود و تهدید ایران عقب نشینی کردند؛ ضمن اینکه قدرت و آمادگی نیروهای مسلح ایران به رخ رئیس جمهور جدید آمریکا هم کشیده شد.

همچنین سرلشکر باقری صبح امروز (یکشنبه) با حضور در بیت آیت‌الله حسین نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان با معظم‌له، دیدار و گفت‌وگو داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *