قتل هولناک برادرهای دوقلو با 80 ضربه چاقو/ برادر بیمار پس از جنایت خودکشی کرد+ تصاویر

12:18 - 04 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۳۰۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- یک پسر 21 ساله ایرلندی، برادرهای دوقلوی خود را توسط چاقو به قتل رساند و سپس خودکشی کرد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، آسوشیتدپرس منتشر کرد: یک پسر 21 ساله اهل ایرلند برادرهای دوقولویش توسط چاقو به قتل رساند و سپس مبادرت به خودکشی کرد.

براساس گزارش پلیس، آقای "جاناتان اودریسکول" اهل "واترورد" پس از یک حمله وحشیانه به برادرهایش "توماس اودریسکول" و "پاتریک اودریسکول" هر دو 9 ساله و به جا گذاشتن 40 مورد جراحت در بدن هر یک از آنها موجب مرگ این دو قربانی بی‌گناه شد.

قتل هولناک برادرهای دوقلو با 80 ضربه چاقو/ برادر بیمار پس از جنایت خودکشی کرد + تصاویر

در تحقیقات گسترده پلیس معلوم شد "جاناتان" که از یک مشکل سلامت روان رنج می‌برد و قبلا به علت حمل سلاح سرد به حبس محکوم شده بود، تا روز جنایت در پشت میله‌های زندان به سر می‌برد. در روز 4 سپتامبر هنگامی که مادر قربانیان خانم "هلن اودریسکول" به همراه همسرش آقای "توماس" برای خرید هدیه برای دو فرزند خود به مرکز شهر رفته بودند، وقتی بی‌خبر از ماجرا به خانه بر می‌گردند با جسد دو فرزند خود که غرق در خون بودند رو به رو می‌شوند و حدود یک ساعت بعد جسد "جاناتان" نیز حدود 10 مایل دورتر از محل جنایت در منطقه جنگلی کنار رودخانه پیدا شد.

قتل هولناک برادرهای دوقلو با 80 ضربه چاقو/ برادر بیمار پس از جنایت خودکشی کرد + تصاویر

مادر قربانیان در گزارش خود گفت: این درسی است برای کسانی که در مراقبت از افرادی که سلامت روان ندارند توجه بیشتری داشته باشند.

پلیس در ادامه افزود: "جاناتان" که فرزند خوانده این والدین بود در روز جنایت پس از آزاد شدن به دنبال برادرهایش به مدرسه آنها رفت و پس از آوردن آنها به خانه به وسیله یک چاقو در یک حمله بی‌رحمانه با وارد کردن ضربات شدید و عمیق در ناحیه قلب و ریه و گلو باعث مرگ این دو کودک شد و پس از گریختن در یک ناحیه جنگلی مبادرت به خودکشی کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *