تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه

16:33 - 28 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۲۵۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور در دفتر رئیس کل دادگستری این استان از وی و دادستان برای حمایت‌های دستگاه قضائی استان از دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با کرونا تقدیر کردند.
- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور در دفتر رئیس کل دادگستری این استان از وی و دادستان برای حمایت‌های دستگاه قضائی استان از دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با کرونا تقدیر کردند.
 
توسلی زاده در این نشست با اشاره به مسئولیت‌های سنگین دانشگاه علوم پزشکی بخاطر شیوع ویروس کرونا در کشور و در استان کرمانشاه تأکید کرد یکی از موضوعات مهم که دانشگاه علوم‌پزشکی با آن دست به گریبان است موضوع کرونا است که بار سنگینی بر سیستم سلامت وارد کرده و ما بر خود لازم می‌دانیم به خاطر مردم، حقوق مردم و تأمین سلامت آنان در کنار شما باشیم و حمایت کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: این حمایت رویکرد تمامی مجموعه دستگاه قضائی استان است که در این زمینه و موضوعات مرتبط از جمله مسائل حقوقی مرتبط، فعالیت و همکاری ما در راستای قانون و حفط حقوق مردم بوده و می‌باشد.

در ادامه کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز بیان داشت حمایت ما از دانشگاه علوم پزشکی، برای پیشبرد اهداف بهداشتی و درمان استان و رفاه مردم است و خوشحالیم که نتیجه‌های خوبی نیز به دست آمده است.

 مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز طی سخنانی از حمایت دستگاه قضائی استان از دانشگاه علوم‌پزشکی تقدیر کرد.

وی افزود: وظایف دانشگاه شامل حوزه گسترده‌ای است و علاوه بر وظایف بهداشتی و درمانی، پروژه‌های مختلف را به پیش می‌برد که انجام آن‌ها بدون حمایت قوه قضائیه مقدور نیست.

 مرادی خاطرنشان ساخت: خوشبختانه در طی چند سال گذشته بالاترین و بهترین همکاری بین دادگستری و دانشگاه صورت گرفته و این مایه افتخار ماست.

در پایان این دیدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از همراهی یک ساله رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در مبارزه با کرونا با اهدای لوح و نشان دانشگاه، تقدیر کرد.

برچسب ها: کرمانشاه تقدیر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *