اجرای دوره‌های آموزشی طرح هور در زندان مرکزی بوشهر با هدف کاهش جرایم امنیت اخلاقی

8:27 - 27 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۱۹۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر از اجرای دوره‌های آموزشی طرح هور در زندان مرکزی بوشهر با هدف کاهش جرایم امنیت اخلاقی خبر داد.
اسفندیاری رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر در گفتگو با میزان از اجرای دوره‌های آموزشی طرح هور در زندان مرکزی بوشهر با هدف کاهش جرایم امنیت اخلاقی خبر داد و گفت: در راستای اجرایی کردن برنامه‌های آموزشی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر، طرح آموزشی هور ویژه مرتکبین جرایم مختلف ازجمله جرایم امنیت اخلاقی، جرایم خاص افراد زیر ۲۵ سال و ... طی ۴ دوره در حال برگزاری است.

وی افزود: در این دوره آموزشی که طی ۳ روز متوالی و با حضور ۴ گروه ۱۲ نفره برگزار می‌ شود، مددجویان جرایم درجه ۶ تا ۸، در آن شرکت کردند.

رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر، ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره‌ها، کاهش نرخ ارتکاب جرایم بخصوص امنیت اخلاقی و کاهش تکرار این نوع تخلفات و جرایم است.

وی اضافه کرد: در این دوره‌ها سعی بر این است تا با ارتقاء کرامت انسانی و احیای اخلاق و آگاهی از توانایی‌های ذاتی فرد در کنار توانایی‌های اکتسابی که به دست فراموشی سپرده شده است، استفاده صحیح از استعداد‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و بهبود روابط میان فردی مورد تاکید قرار گیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *