ناراحتی قلبی در مراسم عروسی/ مرز باریک غم و شادی

0:30 - 27 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۱۷۸۴
یک خانم ۶۰ ساله که مهمان یک مراسم عروسی بود، حین برگزاری این مراسم دچار مشکل قلبی می‌شود و همراهان او با اورژانس ۱۱۵ تماس می‌گیرند.

- «ترافیک»بود اما آنقدر صحنه غمباری بود که هیچکس بوق نمیزد و همگی چشمانشان به دستان پرسنل اورژانس بود؛ شاید هیچ یک از افرادی که در این ترافیک مانده بودند تاکنون غم و شادی را باهم نظاره نکرده بودند.

ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه را نشان می‌داد؛ موتورلانس و آمبولانس اورژانس در یکی از خیابان‌های منتهی به اتوبان ارتش توقف می‌کنند.

ماجرا از این قرار بود که خانم ۶۰ ساله‌ای که مهمان یک مراسم عروسی در  تالاری حوالی خیابان اقدسیه بود، از ناراحتی قلبی شکایت می‌کند و به دنبال تماس همراهان این بیمار با سامانه ۱۱۵، اورژانس حدود ۱۳ دقیقه بعد برای رسیدگی به این بیمار یک دستگاه موتورلانس اعزام می‌کند و بعد از رسیدن موتورلانس به محل یک دستگاه آمبولانس هم اعزام می‌گردد و بعد از انجام عملیات CPR (احیای قلبی و ریوی) بیمار توسط خودروی امدادی اورژانس به بیمارستان نیکان منتقل می‌شود.

به گفته همراهان بیمار، این خانم ۶۰ ساله قبل از این حادثه هم دچار مشکلاتی نظیر فشارخون، قند و عارضه قلبی بوده است و همچنین به گفته مسئولین اورژانس تهران تا زمان رسیدن وسیله امدادی بر بالین بیمار پرستار دیسپج سامانه ۱۱۵ از طریق ارتباط تلفنی آموزش‌های لازم جهت احیای بیمار را به همراهان این بیمار می‌دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *