رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روانخواه: بازیکنان ما تجربه کافی ندارند/ از زندگی و آبرویمان هم می‌زنیم تا نساجی نتایج بهتری بگیرد

18:45 - 25 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۱۵۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال نساجی گفت: ما روی نیمکت‌مان کلا دو بازیکن بزرگسال داریم. با این شرایط کار سخت است، اما ما تا آخر هستیم. از زندگی و آبرویمان هم می‌زنیم تا نساجی نتایج بهتری بگیرد.

- روانخواه مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پس از دیدار با استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم که ۳ امتیاز را کسب کرد. کادری که به تیم اضافه شده ۴ بازی است که کار می‌کند که البته یک مسابقه را فرصتی برای هماهنگی نداشت.

*خود من هم دو بازی است که به تیم اضافه شده‌ام. صحبت‌هایی که می‌کنم برای این نیست که از کادر فنی دفاع کنم و آن‌ها را از باخت مبری کنم، اما همه این حرف‌ها واقعیت است و برخی از آن‌ها شمشیر دولبه است.

*ما وقتی می‌خواهیم تعویض کنیم حتی در پست‌ها زوجی را نداریم که کیفیت کار را بالا ببرد؛ یعنی بازیکنان ما تجربه کافی ندارند. نفرات جوانی را می‌آوریم که یک جلسه هم با تیم تمرین نکرده‌اند.

ما روی نیمکت‌مان کلا دو بازیکن بزرگسال داریم. با این شرایط کار سخت است، اما ما تا آخر هستیم. از زندگی و آبرویمان هم می‌زنیم تا نساجی نتایج بهتری بگیرد.

*ما باید نفراتی را جذب کنیم که نیم فصل دوم بهتر شویم. حداقل اگر کیفیت و نتیجه نیست، جوان‌ها بازی کرده و رشد می‌کنند. در حال حاضر اولویت این است که تیم در لیگ برتر حفظ شود.

*۷۰ درصد یک تیم به پیش فصل بازمی‌گردد، چون در مسابقه دیگر فرصت دگرگون کردن تیم را ندارید. ما در حال حاضر در بخش مالکیت توپ مشکل داریم.

*ما در بازی گذشته مقابل استقلال یک موقعیت هم به این تیم ندادیم، دقیقه ۸۶ با یک شوت از راه دور گل خوردیم. یا مقابل همین گل گهر ما چیزی کم نداشتیم. بودجه این تیم و شرایط بازیکنانش را همه می‌دانند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *