رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات انفجار تانکر گاز در مرز ایران و افغانستان/ تجار از ارسال محموله صادراتی خودداری کنند

14:42 - 25 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۱۵۱۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
سخنگوی گمرک در خصوص انفجار تانکر گاز در مرز ایران و افغانستان گفت: این انفجار در محوطه گمرک اسلام قلعه افغانستان رخ داده و هنوز دلیل انفجار مشخص نیست.

روح‌الله لطیفی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص حادثه انفجار در مرز ایران و افغانستان گفت: ساعت ۱۲:۳۰ تانکر گاز در گمرک اسلام قلعه افغانستان روبروی گمرک دوغارون ایران بعد از نقطه صفر مرزی در محوطه گمرک اسلام قلعه افغانستان به دلیل نامعلوم منفجر شد.

وی افزود: ظاهرا آتش به سایر کامیون ها سرایت کرده و تا این لحظه آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

سخنگوی گمرک در ادامه گفت: گمرکات خراسان رضوی نیز پیگیری هایی از معاون پلیس امنیتی خراسان رضوی داشته است تا در صورت لزوم بالگرد، تیم های امدادی، اطفای حریق و بهداشت و درمان به منطقه اعزام شود.

لطیفی تاکید کرد: گمرک دوغارون ورودی هاب مرزی را بازگشایی کرده است تا کامیون‌های حاضر در منطقه به سمت خاک ایران هدایت شوند و آسیب کمتری ببینند.

وی افزود: به پرسنل گمرک نیز دستور داده شد فاصله بیشتری از محل حادثه بگیرند تا در صورت سرایت آتش آسیبی نبینند.

سخنگوی گمرک تصریح کرد: کامیون‌های حامل گاز و سوخت در حال هدایت هستند تا منطقه را ترک کنند و سایر کامیون‌ها نیز در پاسگاه ۱۷ شهریور که بیش از پنج کیلومتر با محل انفجار فاصله دارد، مستقر می‌شوند.

لطیفی از تجار درخواست کرد تا اطلاع ثانوی ارسال محموله صادراتی را به تاخیر بیاندازند.

وی در خصوص تلفات این حادثه گفت: هنوز اطلاعاتی مبنی بر خسارات جانی این حادثه در دسترس نیست و امیدواریم این حادثه تلفاتی نداشته باشد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *