نوازی: داور سر ما را برید/ فولاد تنها سه موقعیت داشت که دو گل زد

19:23 - 25 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۱۲۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: داوری با قضاوت اشتباه سر تیم ما را برید.

- محمد نوازی مربی تیم شهرخودرو در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*به فولاد تبریک می‌گویم امیدوارم بردهایشان تداوم داشته باشد. به جامعه ورزش و هنر تسلیت می‌گویم. این بازی خوب بود کاری به تیم حریف ندارم و به آن‌ها تبریک می‌گویم. ما بر اثر دو اشتباه گل خوردیم و می‌توانستیم آن را جبران کنیم هرچند که توپ‌هایمان وارد دروازه نشد.

*چیزی که برای ما مهم بود سلامتی بازیکنان بود و زحمتی که آن‌ها کشیدند و می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم. متأسفانه امروز هم شانس بد فوتبال به ما رو کرد. فولاد تنها سه موقعیت داشت که دوتای آن را گل کرد و آن هم بر اثر اشتباهات خودمان بود که امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعد جبران کنیم. به بازیکنانمان تبریک می‌گویم مردانه بازی کردند.

*نسبت به توانایی و بازیکنانی که داشتیم، خیلی بازی‌ها هم لطمه خوردیم.

*داوری اصلاً خوب نبود. سوتی به سود ما زده نشد. نکونام سه بار خواست تعویض انجام بدهد و بازی از جریان افتاد. با این حال چطور داور ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت؟ برای دیگر تیم‌ها ۹ تا ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شود، آن هم برای تیم ما که عقب است.

*داور خیلی از صحنه‌ها عقب‌تر بود و نمی‌دانم داوران چگونه قضاوت می‌کنند. تیم‌ها لطمه می‌خوردند با این هزینه‌ها این اتفاق‌ها رخ می‌دهد. با این همه تلاش و زحمتی که می‌کشیم یک تصمیم اشتباه کار را خراب می‌کند. اول بازی به اشتباه به بازیکن ما کارت داده است. بازی را ببینید که چرا سر ما اینگونه بریده می‌شود و تمرکز بازیکنانمان به هم می‌ریزد؟ تمام این‌ها دلیل نتیجه نگرفتن است.

*تیم ما جوان است و با انگیزه، اگر بگذارند ما کارمان را به خوبی انجام می‌دهیم. هفته گذشته به خاطر حاشیه‌هایی که رخ داد به مس رفسنجان در زمین خودمان باختیم. متأسفانه شانس با ما یاری نمی‌کند و امیدوارم این‌ها درست شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *