جلالی: به کمک همه نساجی در لیگ برتر حفظ می‌شود/ تا دوشنبه یا سه‌شنبه خبر‌های خوبی به هواداران خواهیم داد

18:26 - 24 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۱۲۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به کمک همه این تیم در لیگ برتر فوتبال حفظ می‌شود.

- مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*در واقع هر روزی که از کارم در نساجی می‌گذرد، نسبت به کارم، تیمم و آینده امیدوارتر می‌شوم. چیزی که انجام می‌دهم و همکاری که از طرف باشگاه و عوامل باشگاه می‌بینم یا انگیزه و حرارتی که در تمرینات از بازیکنانم می‌بینم، به من انرژی می‌دهند.

*همه این موارد باعث شده است حس خوبی نسبت به کارم در نساجی پیدا کنم و نسبت به آینده هم امیدوار باشم. به هواداران نساجی می‌گویم که ما به شدت کار می‌کنیم و این بازیکنانی که دور هم جمع شده‌اند، اشتیاق زیادی دارند تا روز‌های خوبی را برای نساجی رقم بزنند و ان‌شاءالله خیلی زود شاهد روز‌های خوبی برای نساجی خواهید بود.

*ما هنوز تعداد زیادی بازیکنان آسیب‌دیده داریم که از جمله آن‌ها غفاری، ممشلی، نظری، گل‌محمدی و قائد رحمت بازیکنانی هستند که به ما نمی‌رسند. سعید بیات، سعید بیگی و مهرداد بایرامی هم محروم هستند، اما ما تعدادی بازیکن جوان را از تیم‌های پایه آورده‌ایم که من نسبت به عملکرد و شایستگی آنها ایمان دارم و مطمئناً آینده خوبی برای نساجی خواهند شد.

*دفاع فشرده که می‌گویید، در همه بازی‌ها نبود و ما فقط مقابل استقلال به این سبک بازی کردیم. در بازی مقابل شهرخودرو در مشهد، یک بازی کاملاً پایاپای را داشتیم و مقابل ذوب‌آهن هم یک بازی کاملاً برتر را به نمایش گذاشتیم. مقابل استقلال کاملاً دفاعی بازی کردیم که آن هم اقتضای آن بازی بود، اما با توجه به تمریناتی که انجام دادیم و شرایطی که داشتیم، از بازی بعدی روند امتیازگیری ما آغاز خواهد شد.

*شاید در ۱۰ روز گذشته، بتوانم بگویم نزدیک به ۵۰ بازیکنی که احتمال می‌دادیم بتوانیم موفق به جذب آنها شویم، از طریق مختلف با آنها وارد مذاکره شدیم. وضعیت خیلی از آنها را از طریق مدیر برنامه‌های‌شان پیگیری کردیم و اقدامات خوبی انجام دادیم. خبر‌های خوبی هم تا دوشنبه یا سه‌شنبه به هواداران خواهیم داد.

*می‌دانم هواداران ما چه حس و حالی دارند. همه آنها نگران تیم هستند. صحبت‌های هواداران را در برخورد‌هایی که دارم می‌شنوم و به آنها می‌گویم ما مسیر خوبی را می‌رویم و این مسیر به موفقیت می‌انجامد. به کمک همه این تیم در لیگ برتر حفظ می‌شود و به امید خدا ما روز‌های خوبی خواهیم داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *