رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش اعتماد به نفس و خودباوری ملت ایران؛ دستاورد زیربنایی انقلاب

10:36 - 22 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۰۷۸۴
معاون رسانه‌ای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: یکی از دستاورد‌های انقلاب که جنبه زیربنایی هم دارد و موفقیت‌های بعدی با آن رقم خورده است، روحیه خودباوری و اعتماد به نفسی است که پیروزی انقلاب به ملت ایران هدیه داد.
مهدی فضائلی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: دستاورد‌های انقلاب را در بخش‌های مختلفی همچون حوزه‌های نظامی، عمرانی، فرهنگی، سیاسی، معنوی، اجتماعی، علمی و اجتماعی می‌توان دسته بندی کرد.

وی افزود: یکی از دستاورد‌های انقلاب که جنبه زیربنایی هم دارد و موفقیت‌های بعدی با آن رقم خورده است، روحیه خودباوری و اعتماد به نفسی است که پیروزی انقلاب به ملت ایران هدیه داد.

معاون رسانه‌ای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری بیان داشت: مردم ایران با ساقط کردن رژیم ستمشاهی این باور را برای مردم جهان نهادینه کردند که خیلی از کار‌های ناشدنی و ناممکن، با اتحاد و ذیل یک رهبری و هدایت حکیمانه، همگی  ممکن  و شدنی می‌شوند.

فضائلی با اشاره به اینکه اعتماد به نفس و خودباوری برای ملل مختلف و از جمله ایران، سرمایه بزرگ و ذی قیمتی است، تصریح کرد: یکی از ظلم‌های بزرگی که در طول دوران پهلوی نسبت به مردم ایران صورت گرفته بود، همین لگدمال کردن شخصیت مردم ایران بود؛ به مردم تلقین شده بود که شما نمی‌توانید و دیگران باید کار‌ها را برای شما انجام دهند.

معاون رسانه‌ای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: این حالت خود کم بینی  تاحدود زیادی، اصلاح و بازسازی شده و  دستاورد‌های فراوانی که در عرصه علمی، نظامی، استقلال سیاسی و بخش‌های مختلف دیگر به دست آمده، مرهون اعتماد به نفسی است که ملت ایران بعد از انقلاب به دست آورده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *