٨٦٠ میلیون لیتر تا اتمام بنزین 700تومانی

22:00 - 02 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۰۵۲
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
خبرگزاری میزان - مدیرعامل شرکت ملي پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: موجودی بنزین ٧٠٠ تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت تا پایان مردادماه امسال، به ٨٦٠ میلیون لیتر کاهش یافته است.
به گزارش ، ناصر سجادی گفت: با توجه به تمدید زمان استفاده بنزین ٧٠٠ تومانی تا پایان آبانماه امسال، انتظار می رود شیب استفاده از آن نیز تا زمان اعلام شده ملایمتر شود.

وی تصریح کرد: ٨٠ درصد بنزین ٧٠٠ تومانی مانده در کارتهای هوشمند سوخت به خودروهای سواری و بقیه به موتوسیکلتها اختصاص دارد.

سجادی اظهار کرد: از زمان اعلام تک نرخی شدن بنزین (پنجم خردادماه امسال) و فرصت استفاده از بنزین ٧٠٠ تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت، هر ماه به طور میانگین ٤٠٠ میلیون لیتر از موجودی کارتهای سوخت کم شده است.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود مردم در شهریورماه امسال به دلیل مسافرتهای تابستانی، از موجودی بنزین ٧٠٠ تومانی خود بیشتر استفاده کنند و بقیه آن را نیز تا پایان آبانماه مصرف کنند.

بیژن زنگنه وزیر نفت دیروز یکشنبه (یکم شهریورماه) از تمدید فرصت استفاده از موجودی بنزین ٧٠٠ تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت خبر داده بود.

به گفته وی، فرصت استفاده از باقیمانده بنزین ٧٠٠ تومانی در کارتهای سوخت که پیشتر تا پایان تابستان اعلام شده بود، تا پایان آبانماه تمدید شده است.

وزیر نفت تاکید کرده است: با توجه به این تمدید زمان، مردم در استفاده از بنزین باقیمانده در کارتهای سوخت خود عجله نکنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *