جزئیات حادثه ریزش بهمن در طالقان

17:30 - 19 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۹۹۹۷
حدود ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه امروز یکشنبه ۱۹ بهمن یک فقره ریزش بهمن در جاده روستای ناریان شهرستان طالقان گزارش شد.

-حدود ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه امروز یکشنبه ۱۹ بهمن یک فقره ریزش بهمن در جاده روستای ناریان شهرستان طالقان گزارش شد.

نجات ۳ نفر در حادثه بهمن البرز/ یک نفر جانش را از دست داد
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۸

- مدیرعامل هلال‌احمر البرز گفت:ساعت ۱۵:۴۶ امروز ۱۹ بهمن ماه، سقوط بهمن در روستای ناریان طالقان ۴ نفر از کارکنان شرکت برق را گرفتار کرد که به محض اعلام حادثه دو تیم از هلال‌احمر استان البرز و همچنین نیرو‌های آتشنشانی اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه نفر از حادثه‌دیدگان توسط امدادگران نجات یافته، اما متاسفانه با وجود تلاش امدادگران یک نفر از کارکنان شرکت برق طالقان جانش را از دست داد.

سگ‌های جستجو به محل حادثه اعزام شدند
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۰

محمد باقر محمدی اظهار کرد: بر اساس اعلام مدیریت بحران ۴ نفر از پرسنل شرکت برق منطقه البرز در روستای ناریان منطقه طالقان در حین انجام کار بودند که بهمن سقوط میکند.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱۶، ۳ نفر زیر بهمن مفقود هستند و دو تیم عملیاتی جهت جستجو و نجات از استان البرز به منطقه اعزام شده اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: تیم آنست سگ‌های جست‌وجو گر نیز به محل حادثه اعزام شدند.

طبق آمار چهار نفر در زیر بهمن گرفتار شده‌اند
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۳

مهرداد بابایی رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز اظهار کرد: به محض وقوع این حادثه و اطلاع رسانی به اورژانس، نیرو‌های نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس به محل اعزام شدند تا بتوانند به مصدومان خدمات مناسب را ارائه دهند.

وی با اشاره به تعداد مصدومان احتمالی این حادثه گفت: طبق آمار چهار نفر در زیر بهمن گرفتار شده‌اند که یکی از آن‌ها بیرون کشیده شده است.

وی توضیح داد: جزئیات این حادثه و تعداد دقیق مصدومان به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

سقوط بهمن در طالقان یک کشته بر جا گذاشت
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۰

محمدرضا فلاح نژاد مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: حدود ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه امروز یکشنبه ۱۹ بهمن یک فقره ریزش بهمن در جاده روستای ناریان شهرستان طالقان گزارش شد.

فلاح‌نژاد در خصوص جزئیات این حادثه گفت: تعدادی از پرسنل اداره برق که مشغول تعمیر شبکه برق بوده‌اند دچار حادثه شده‌اند. طبق آخرین گفتگو با معاون اداره برق طالقان، یک نفر از زیر بهمن با آسیب دیدگی جزئی بیرون آمده است، اما فعلاً از وضعیت دو یا سه نفر دیگر از پرسنلی که دچار حادثه شده‌اند خبری نیست.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با اورژانس، هلال احمر و فرمانداری طالقان برای حضور در محل حادثه و پیگیری وضعیت همه پرسنل صورت گرفته است.

 


برچسب ها: هلال احمر بهمن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *