آذری: احتمال باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی فولاد خیلی کم است/ داور گل صحیح صنعت نفت را مردود اعلام کرد و بازی به‌هم ریخت

12:06 - 18 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۹۴۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: احتمالا ما نمی‌توانیم فعالیتی در نقل‌وانتقالات به خاطر بسته بودن پنجره داشته باشیم.

سعید آذری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی یک - یک تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و فولاد در دربی خوزستان، اظهار داشت: بازی فوق‌العاده فیزیکی و درگیرانه‌ای داشتیم و مالکیت توپ هم دست ما بود. تیم ما موقعیت‌های زیادی هم خلق کرد، اما متاسفانه همه آنها گل نشد.

وی افزود: ما قبل از بازی هم اعلام کرده بودیم که چون این بازی دربی خوزستان است و حساسیت بالایی دارد کمیته داوران، داور خوزستانی برای این بازی نگذارد تا بعدا مسئله‌ای پیش نیاید اما برای اولین بار این اتفاق رخ داد و یک داور خوزستانی قضاوت بازی را برعهده گرفت. البته برای دربی تهران هم از داوران تهرانی استفاده می‌شود، ولی ما درخواست کرده بودیم این اتفاق در این بازی رخ ندهد که به جایی نرسید.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: داور گل صحیح صنعت نفت را مردود اعلام کرد و پس از آن بود که بازی به‌هم ریخت. در صحنه دیگری بازیکن ما پشت محوطه جریمه حریف زمین خورد و داور آن را تمارض اعلام کرد، اما صحنه‌ای مشابه برای حریف نسبت به این خطا بی‌اعتنایی کرد. در مجموع بازی زیبایی را شاهد بودیم و ما نسبت به حریف برتری نسبی داشتیم، اما نتوانستیم از آن به خوبی استفاده کنیم.

آذری ادامه داد: یک امتیاز گرفتن در خانه حریف قدرتمندی مثل صنعت نفت که جزو بهترین تیم‌های لیگ امسال است قطعا در ادامه مسیر به ما کمک خواهد کرد. من از اعضای تیم‌مان تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم. مطمئن باشید تا آخرین لحظه برای کسب بهترین نتایج تلاش می‌کنیم.

وی درباره اینکه آیا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان باز می‌شود یا خیر، گفت: احتمالا ما نمی‌توانیم فعالیتی در نقل‌وانتقالات داشته باشیم. متاسفانه هر بار که پنجره بسته را باز می‌کنیم دوباره سر پرونده دیگری پنجره بسته می‌شود. من به عنوان یک مدیر غیربومی و اصفهانی تمام تلاشم را برای رهایی باشگاه فولاد از این مشکل انجام می‌دهم، اما نمی‌توانم قولی بدهم. پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه فولاد به خاطر پرونده محمد بلبلی اکنون بسته است.

مدیرعامل باشگاه فولاد افزود: امیدواری ما برای باز شدن این پنجره خیلی کم است. به نظرم فدراسیون فوتبال باید این مسئله را مدیریت می‌کرد چون در پرونده‌ای شبیه به این برای باشگاه دیگری فدراسیون به خوبی ورود و مشکل را حل کرد. البته کمیته وضعیت و کمیته استیناف تلاش کردند این پرونده ختم به خیر شود، اما نشد. حالا ما باید دادگاه عالی ورزش (CAS) را قانع کنیم و این دادگاه آخرین امید ماست. طبق آخرین چیزی که آنها به ما اعلام کردند ما باید مستندات جدیدی در این خصوص برای‌شان ارسال کنیم و ما هم دست به کار شده‌ایم.

آذری در پایان خاطرنشان کرد: هواداران و کسانی که فولاد را دوست دارند باید بدانند از روزی که ما آمدیم ۳ بار پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه باز و بسته شده است. حل این مشکلات انرژی زیاد و برنامه‌ریزی دقیقی می‌خواهد و هم هزینه‌های مادی برای ما دارد و هم معنوی. من باید این مشکلات را از بودجه جاری باشگاه حل کنم و این واقعا کار دشواری است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *